اقدامات دستگاه‌های فارس در حوزه پدافند غیرعامل زیر ذره بین

اقدامات دستگاه‌های فارس در حوزه پدافند غیرعامل زیر ذره بین

استاندار فارس گفت: اداره کل پدافند غیرعامل استانداری، عملکرد دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها در حوزه پدافند غیرعامل را رصد و ارزیابی کند و هر ماه گزارشی از عملکرد آنها ارائه دهد.

محمد هادی ایمانیه در جلسه پدافند غیرعامل افزود: مدیران و روسای دستگاه‌ها باید افراد باانگیزه، کارشناس و مورد اعتماد را با توجه به اهمیت این حوزه برای مسئولیت پدافند غیرعامل انتخاب کنند.

وی ادامه داد: تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها موظفند که برای اقدامات خود در حوزه پدافند غیرعامل از جمله کارهایی که سنگین و هزینه بر هستند جدول زمان‌بندی تعریف کنند.

استاندار فارس، بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه در خصوص حوادث مختلف گفت: اقدامات پیشگیرانه در خصوص حوادث و بلایایی مانند سیل، زلزله، آتش سوزی و بیماری های واگیر، از میزان هزینه ها و خسارت ها بسیار خواهد کاست.

ایمانیه، ضمن قدردانی از کمک اقشار مختلف مردم، هیات های مذهبی و موکب ها به سیل زدگان استان افزود: چنین اقدامات و کمک هایی از برکات نهضت امام حسین (ع) است که بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال همچنان دوستداران آن حضرت، به عشق ایشان به نیازمندان کمک می‌کنند و این قابل الگوبرداری در سطح دنیا است.