استاندار فارس از کارخانه آی‌تی‌آی بازدید کرد

استاندار فارس از کارخانه آی‌تی‌آی بازدید کرد

استاندار فارس با بیان اینکه احیای کارخانه های راکد در دستور کار استانداری قرار دارد گفت: راه اندازی واحدهای صنعتی جدید با ظرفیت اشتغالزایی بزرگ یکی از چهل گام و پروژه کلانی است که به طور ویژه در دستور کار استاندار فارس قرار دارد.

ایمانیه در خصوص آخرین تصمیمات اخذ شده برای کارخانه آی تی آی توضیح داد: این کارخانه از یک ملک غیرمؤثر  بر تولید کارخانه در خیابان اردیبهشت شیراز بهره می‌برد که در رهن بانک بوده و قرار بوده این ملک به فروش رسانده شود تا ۵۰ درصد از پول حاصل از فروش آن به تسویه بدهی‌های کارگران و مطالبات بازنشستگان و ۵۰ درصد هم به بانک تجارت اختصاص یابد.

وی افزود: طبق آخرین تصمیمات اتخاذ شده قرار شد این کارخانه به صورت مزایده کامل به سرمایه‌گذار جدید واگذار شود تا ابتدا مطالبات کارگران و سپس سایر مطالبات پرداخت و در عین حال راه اندازی مجدد نیز صورت پذیرد.

استاندار فارس یک ماه پیش نیز در خصوص کارخانجات راکد در فارس به ویژه کارخانه آی‌تی‌آی تاکید کرده بود: برای  احیای کارخانه‌های راکد تلاش می‌کنیم چرا که میزان اشتغالزایی در کارخانه‌هایی که احیا می شوند، برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و هست.