استاندار خوزستان:رسانه‌ها در برابر زیاده خواهی ها ایستادگی کنند

استاندار خوزستان:رسانه‌ها در برابر زیاده خواهی ها ایستادگی کنند
صادق خلیلیان

استاندار خوزستان گفت: رسانه ها و مدیران باید در برابر تحمیل ها و زیاده خواهی ها محکم ایستادگی کنند هرچند ممکن است هزینه هایی در پی داشته باشد اما گاهی لازم است این هزینه ها را در راه منافع مردم بپردازیم.

صادق خلیلیان بیان کرد: نقش رسانه در توسعه بی بدیل است که حتما باید آن را جدی بگیریم چرا که رسانه به عنوان رکن اساسی توسعه محسوب می شود و متناسب با این جایگاه باید امکانات و تسهیلات لازم در این حوزه را فراهم کنیم  زیرا توسعه بدون همراهی رسانه ها امکانپذیر نیست.

وی افزود: با توجه به اهمیت رسانه برای حل مشکلات این صنف باید جلسات تخصصی و عملیاتی برگزار شود.

خلیلیان اظهار داشت: خوزستان به اندازه کافی فرصت های توسعه را از دست داده اما امروز مسئولان کشور در بالاترین رده ها عزم و اراده حل مشکلات استان را دارند و بایست از این فرصت استفاده کنیم.

استاندار خوزستان یادآور شد: به عنوان نمونه مشکل شرکت نیشکر هفت تپه پس از سالها با پیشنهادی که مطرح کردیم با عزم مسئولان حل و فصل شد و امروز یک آرامشی در این واحد تولیدی حاکم شده و روال کارها در شرایط عادی در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در استان عنوان کرد: در جلسه هیات دولت گزارشی از مهمترین مشکلات استان و برنامه های در دست اقدام ارائه دادم و رئیس جمهور بر حل مشکلات خوزستان تاکید و عنوان کرد خوزستان دین بزرگی بر کشور دارد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: عدم شکایت دستگاه ها از رسانه ها بابت انجام رسالت خبرنگاری امری بدیهی است و مراجع قضایی هم بابت نقد عملکرد دستگاه ها کسی را محکوم نمی‌کنند مگر اینکه مواردی نظیر اتهام و توهین مطرح باشد و حق شخصی ایجاد شود.

خلیلیان بیان کرد: مسائلی هست که می تواند از دید مسئولان مغفول واقع شود و رسانه ها در این زمینه می توانند نفش آفرین و موثر باشند. همچنین رسانه ها می توانند خدمات دستگاه ها را به مردم منعکس کنند و این ارتباط یک تعامل دوسویه است.

استاندار خوزستان تاکید کرد: باید کمک کنیم هر آنچه باعث پیشرفت و آبادانی استان می شود انجام دهیم و نسبت به حاشیه ها بی توجه باشیم.

وی اظهار داشت: رسانه ها، دولت، مجلس، قوه قضایه، احزاب، گروه ها و فرهیختگان با مشارکت مردم باید هم افزایی نموده و دست به دست هم دهیم تا مشکلات کاهش یابد و شرایط جامعه رو به بهبودی حرکت کند.