فجرسپاسی با کمتر از 13 میلیارد بسته شده!

از ما می خواهند شیمبا یا منشا را به فجر بیاوریم

فجرسپاسی با کمتر از 13 میلیارد بسته شده!
علی اصغر کلانتری

علی جمشیدپور- خبر جنوب/ سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز در کنفرانس خبری بعد از بازی با بیان این موضوع که بارندگی شرایط سختی را برای هر دو تیم بوجود آورده بود، گفت: به دلیل لغزندگی زمین و امکان آسیب دیدگی بازیکنان، در بیشتر اوقات شاهد این بودیم که توپ روی هوا بین بازیکنان دو تیم رد و بدل می شد. نیمه اول با پرس سنگین تیم هوادار روبرو بودیم و موفق شدیم بازی را در اختیار داشته باشیم. در نیمه دوم هم با یافتن ضعف خط دفاعی حریف صاحب بهترین موقعیت این بازی شدیم که متاسفانه منجر به گل شد. در کل برای کسب 3 امتیاز به میدان آمده بودیم که موفق به انجام این کار نشدیم.

علی اصغر کلانتری با تشکر از جنگندگی بازیکنانش در این دیدار ادامه داد: با این شرایطی که بر زمین حاکم بود، نگران بازیکنان هر دو تیم بودم که مصدومیت شدیدی برایشان اتفاق نیفتد. امیدوارم اگر از وضعیت نا به سامان زمین انتقاد می کنم کسی دلگیر نشود.  همه باید با هم و در کنار هم بایستیم تا بتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم. من از همین شهر و دیار هستم و از خارج نیامده ام و تنها خواسته ام موفقیت تیمی است که پس از چند سال به لیگ برتر آمده تا دل مردم شیراز را شاد کند.

وی گفت: روز به روز در حال پیشرفت هستیم. در تلاش برای رفع ضعف های دفاعی تیم در رابطه با توپ های ارسالی بلند می باشیم. اما به گفته کارشناسان متاسفانه به خاطر اشتباهات داوری در بازی های گذشته امتیازاتی از دست داده ایم که امروز می توانست در جایگاه ما در جدول نقش بسزایی داشته باشد. ما سرخورده نشده ایم و به تلاشمان ادامه می دهیم. تیم های مظلومی مانند فجر قدرت احقاق حق خود را در برابر تیم های چند ده میلیاردی لیگ ندارند.

سرمربی زرد پوشان شیرازی اظهار داشت: شرایط همان است که روز اول گفته ام. این تیم راهش را درست می رود و به جایگاه خوبی دست پیدا می کند. ابتدا باید به ثبات تیمی برسیم و سپس در اندیشه بالا رفتن در جدول باشیم.

 کلانتری در رابطه با درخواست هوادارن از مسئولین فجر برای به خدمت گرفتن مهاجمین تراز اول بیان داشت: به من پیام می دادند که چرا یک مهاجم مثل منشا یا شیمبا نمی گیرید. در جواب این عزیزان باید بگویم که مهاجمینی در این سطح مبالغ هنگفتی هم طلب می کنند. هر کدام از این بازیکنان حدود 400 هزار دلار ( 12 میلیارد تومان ) می خواهند، در حالی که تیم فجر با مبلغ 12 میلیارد و 800 میلیون تومان بسته شده است. حتی بازیکن سرباز آمده است و درخواست یک و نیم میلیارد تومان برای بازی کرده است که در توان ما نیست. ما سعی کرده ایم که از بازیکنان جوان استفاده کنیم تا در زمینه بازیکن سازی برای آینده فوتبال نقش موثری داشته باشیم.

سرمربی تیم فجر در پایان با ذکر این مطلب که بیشترین استفاده از بازیکنان رده های سنی پایه در تیم فجر اتفاق می افتد ابراز داشت: اگر در ایران مربی ای را یافتید که از 14 بازیکن تیم امید در یک فصل برای تیم بزرگسالانش استفاده کرده باشد به من بگویید.

این بازی فاقد بار فنی بود

رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار در کنفرانس بعد از بازی با ابراز این موضوع که این بازی فاقد بار فنی بود، گفت: این بازی اصلا بار فنی نداشت که بخواهیم در موردش صحبت کنیم. شرایط جوی و بارندگی زیاد باعث شده بود زمین کیفیت نامناسبی داشته باشد و هر دو تیم برای ایجاد موقعیت از توپ های بلند استفاده می کردند که متاسفانه تیم ما در این سبک بازی مستقیم ضعف دارد.

وی ادامه داد: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم و آرزوی موفقیت می کنم برای تیم خوب فجر سپاسی. با اینکه از نتیجه مساوی راضی نیستم اما این بازی دیگر برای ما تمام شده و خود را برای بازی های بعد آماده می کنیم.