استاندار بوشهر برای زمین‌خواران خط و نشان کشید

استاندار بوشهر برای زمین‌خواران خط و نشان کشید

استاندار بوشهر گفت: پرونده زمین خواران و کسانی که آنان را کمک می‌کنند برای همیشه سیاه می‌کنیم.

احمدی محمدی‌زاده روز چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی الحاق ۷۵ هکتار اراضی صنعتی به شهرک صنعتی برازجان اظهار کرد: به کسانی که منابع ملی و مردمی را می‌گیرند اخطار می‌دهم با جدیت با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی بابیان اینکه پرونده زمین خواران و کسانی که آنان را کمک می‌کنند برای همیشه سیاه می‌کنیم، تاکید کرد: باید با این اقدامات غیر انقلابی غیرمردمی و غیر اخلاقی برخورد کنیم و با برخی کارمندان نیز که در این زمینه به زمین خواران کمک می‌کنند برخورد می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت شهرستان دشتستان برای توسعه صنعتی گفت: تا دهه مبارکه فجر ۱۰ ناحیه صنعتی در استان بوشهر ایجاد خواهیم کرد که باید از این تعداد ۲ ناحیه صنعتی در دشتستان عملیاتی شود

ابراهیم رضایی، نماینده مردم دشتستان نیز در این آیین بیان کرد: بیش از ۳۰ هزار نیروی بیکار در دشتستان وجود دارد که زمینه اشتغال آن‌ها باید در همین شهرستان فراهم شود، چرا که ظرفیت پارس جنوبی در شهرستان عسلویه اشباع شده است و مشکلاتی مختلفی نظیر دوری از خانواده را به‌همراه دارد.

کلنگ، آغاز عملیات اجرایی الحاق ۷۵ هکتار اراضی صنعتی به شهرک صنعتی برازجان به دستور استاندار به پاس قدردانی از آقای ایزدی (واگذارکننده ۷۵ هکتار اراضی صنعتی به شهرک صنعتی برازجان) به زمین زده شد.

برای تملک اراضی ذکر شده ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و در این اراضی ۲۵۰ واحد تولیدی به مساحت ۲ هزار متر مربع قابل واگذاری است.

افتتاح کلینیک برازجان، ایستگاه  توزیع برق روستای میان دشت آبپخش و  ایستگاه پمپاژ آبیاری تحت فشار سعدآباد، آغاز عملیات اجرایی آزمایشگاه طبی برازجان، پل درودگاه، آبیاری دشت شبانکاره و بهسازی مسیر روستایی باغ تاج از دیگر پروژه‌های شهرستان مهم دشتستان است که امروز افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.