سرقت ۱۳۰ دریچه فاضلاب در بندر امام

از ابتدای آبان امسال تاکنون

سرقت ۱۳۰ دریچه فاضلاب در بندر امام

مدیر اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) گفت: ۱۳۰ دریچه فاضلاب در این شهر از ابتدای آبان تاکنون به سرقت رفته است. حسین خواجوی افزود: سرقت دریچه‌های فاضلاب در شهر بندرامام خمینی(ره) به یک مشکل جدی تبدیل شده که موجب به خطر افتادن جان شهروندان و به ویژه کودکان می‌شود.
وی با بیان اینکه عمده این سرقت‌ها در خیابان‌های فرعی و خلوت، و به ویژه در زمان شب و ساعات کم تردد صورت می‌گیرد گفت: این سرقت‌ها باعث وارد آمدن خسارت به آبفا و نیز تهدید خطر جانی برای شهروندان شده است.
خواجوی ادامه داد:سارقان بدون توجه به عواقب سرقت دریچه‌های فاضلاب، زمینه سقوط شهروندان به داخل منهول فاضلاب و همچنین حوادث رانندگی را موجب می‌شوند.
وی در عین حال از هماهنگی با فرمانده انتظامی برای برخورد با سارقان دریچه‌های فاضلاب و پیشگیری از این حوادث خبر داد و افزود: شهروندان با مشاهده افراد مشکوک و یا دستیابی به تصاویر سرقت، موضوع را به پلیس گزارش تا جلوی سرقت احتمالی و خسارت به جان و مال مردم گرفته شود.
مدیر اداره آبفا بندر امام خمینی(ره) به طرح جایگزینی دریچه‌های ضد سرقت کوپلیمری به جای دریچه‌های چدنی خبر داد و گفت: تعویض این دریچه‌ها در دستور کار است اما در مواردی، این دریچه‌ها نیز مورد دستبرد قرار می‌گیرد.

بندر امام خمینی(ره) از توابع شهرستان ماهشهر در جنوب خوزستان واقع است.