ارزان ترین شهر دنیا را بشناسید/ساکنان این شهر چه می‌گویند؟

ارزان ترین شهر دنیا را بشناسید/ساکنان این شهر چه می‌گویند؟

منچستر با توجه به اظهار نظر ساکنانش ارزان ترین شهر جهان است. در نظرسنجی مرتبط با شاخص سالانه Time Out توسط مجله TimeOut، تنها ده درصد از مردم این شهر فکر می کردند که شهرشان بسیار گران است.

 به ترتیب ۱۷، ۱۸ و ۲۴ درصد از پاسخ دهندگان در بوداپست، سن پترزبورگ و پراگ گفتند که شهرشان گران است. ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی و شهر مونترال کانادا هر کدام با ۱۷ درصد رتبه سوم را با بوداپست در این رده بندی ارزان ترین شهرهای جهان دارند.

در این بین ۹۹ درصد از افراد در زوریخ ادعا کردند که زندگی در بزرگترین شهر سوئیس بسیار گران است و ۸۷ و ۸۶ درصد از افرادی که در لس آنجلس و پاریس زندگی می کنند نیز اعلام کرده‌اند که این شهرها برای زندگی بسیار گران هستند.

منچستر، ارزان‌ترین شهر جهان، یکی از بزرگترین شهرهای انگلستان است به این معنا که همیشه چیزی برای هر بودجه ای در اینجا وجود دارد. منچستر حتی به عنوان مقرون به صرفه ترین شهر بریتانیا برای دانشجویان در سال ۲۰۲۰ انتخاب شده است.

از لحظه ورود به منچستر کاملاً مشخص است که این شهر بسیار دانشجوپسند است؛ با بیش از ۱۰۰۰۰۰ دانشجوی ثبت نام شده در پنج دانشگاه منطقه و منچستر رسما به عنوان یکی از ارزان ترین شهرهای دانشجویی رتبه بندی می شود.

طبق گزارش های منتشر شده دانشجویان در این منطقه هفته ای ۳۰ پوند برای غذا هزینه می کنند.