اخراج مامور شهرداری به دلیل عجیب

اخراج مامور شهرداری به دلیل عجیب

سخنگوی شورای شهر صدرا در واکنش به درگیری  ماموران شهرداری این شهر با مالک متخلف باغشهری، گفت: مامور شهرداری صدرا به دلیل تماس فیزیکی با مالک متخلف باغ شهری اخراج شد.

مهدی کشاورزی در واکنش به فیلم درگیری انتشار یافته در فضای مجازی ماموران شهرداری با مالک متخلف یک باغ شهری افزود: متاسفانه در درگیری هفته گذشته ماموران گشت تخلفات واحد شهرداری صدرا با مالک یه قطعه زمین در حریم شهر صدرا یکی از مامور شهرداری صدرا به دلیل تماس فیزیکی مالک متخلف امروز اخراج شد

وی توضیح داد: بنا به گزارش مردمی مبنی بر وقوع ساخت وساز غیر مجاز در اراضی زراعی واقع در حریم شهر صدرا(اراضی زیتون ۴)نیروهای گشت تخلفات شهرداری صدرا ساعت ۱۷:۳۰ روز چهارشنبه  ۱۸ اسفند با همراهی مامور نیروی انتظامی به محل وقوع تخلف جهت جلوگیری و توقف عملیات ساخت و سازغیرمجاز مراجعه می کنند که متاسفانه با توهین و تعرض مالک مواجه می‌شوند.

کشاورزی عنوان کرد: هر چند که وظیفه ذاتی گشت‌های تخلفات شهرداری جلوگیری از ساخت وساز غیرمجاز و ممانعت از تغییرکاربری خودسرانه اراضی حریم شهر است ولی حرکت خشن مامور شهرداری کاملاً اشتباه بوده و همین امر باعث شد که شهردار صدرا در اقدامی فوری دستور اخراج نامبرده را صادر کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا تصریح کرد: فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده قسمت‌های تقطیع شده‌ای است که شروع درگیری و تعرض مالک متخلف را نشان نمی‌دهد واینگونه وانمود می‌شود که دچار آسیب و جراحت جدی شده است درصورتیکه ایشان هیچگونه جراحتی نداشته و روز شنبه ۲۱ اسفند برای رایزنی برای ادامه ساخت و ساز غیرمجاز به شهرداری مراجعه کرده که با مخالفت مسئولین شهرداری مواجه شده و پس از آن جهت تحت فشار قرار دادن مسئولان،اقدام به انتشار فیلم در فضای مجازی کرده است.

طی روزهای اخیر فیلم دیگری هم از درگیری ماموران شهرداری با کارگران یک شرکت انبوه سازی در فضای مجازی منتشر و خبر سقوط المان شهر صدرا براثر وزش بادی نه چندان سخت! این شهر و شهرداری آن را بار دیگر به صدر اخبار آورده است