اختصاص تیم قضایی ویژه برای رسیدگی به پرونده حرم شاهچراغ (ع)

اختصاص تیم قضایی ویژه برای رسیدگی به پرونده حرم شاهچراغ (ع)

رئیس کل دادگستری فارس از اختصاص تیم قضایی ویژه و رسیدگی خارج از نوبت به پرونده حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) خبر داد و گفت: حسب تأکیدات رئیس قوه قضائیه این پرونده در دستور کار ویژه رسیدگی قرار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی ضمن تسلیت به مردم ولایتمدار شریف استان فارس و شهر شیراز هتک حرمت آستان مقدس شاهچراغ (ع) و شهادت جمعی از زائران، خادمان را محکوم کرد و افزود: دادگستری فارس با قوت همه ابعاد حمله تروریستی را پیگیری خواهد کرد.

او از اختصاص تیم قضایی ویژه و رسیدگی خارج از نوبت به پرونده حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) خبر داد و گفت: حسب تأکیدات رئیس قوه قضائیه این پرونده در دستور کار ویژه رسیدگی قرار دارد و همه توان خود را معطوف شناسایی عاملین و طراحان و مجازات قاطعانه آنان خواهیم کرد.

موسوی با بیان اینکه شهادت در تفکر شیعی برترین کامیابی، والاترین مقام و رفیع‌ترین مرتبت رستگاری است، گفت: دشمنان نظام و انقلاب و معاندین در غروب خونین چهارم مردادماه با این اقدام ناجوانمردانه خود ضعف و استیصال خود را بیش از پیش ثابت کردند و امروز نیز سیل جمعیت حاضر در مراسم تشییع پیکر‌های مطهر شهدا ثابت کرد معاندین نباید به حرکات بی پایه چند ۱۰ نفر آشوبگر دل‌خوش باشند.

رئیس کل دادگستری فارس، خون شهدای عزیز این حمله تروریستی را مایه استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب خواند و تصریح کرد: شهادت حین عبادت سعادتی است که خداوند تنها نصیب بندگان خاص خود می‌کند و این شهدا در شمول بندگان مؤمن و خاص خداوند بودند.