احیای ورزشگاه تختی اهواز نیازمند حمایت مسوولان خوزستان است

احیای ورزشگاه تختی اهواز نیازمند حمایت مسوولان خوزستان است

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه احیای ورزشگاه تختی اهواز نیازمند حمایت مسوولان استان است گفت: استادیوم تختی نماد ورزش خوزستان است که امیدوارم هرچه زودتر به شرایط ایده آل برگردد.

حمید بنی تمیم بیان کرد: زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز ایرادات قابل توجهی دارد که نمی‌توان منکر آن شد لذا از اسفند پارسال به مدت ۲ ماه بازی در این زمین برگزار نشد.

وی افزود: ابتدا به زمین چمن کود دادیم که افاقه نکرد و مجبور شدیم چمن ورزشگاه را به صورت کامل برداشته و مجدد خاکریزی کنیم. ۶ بار خاک متفاوت به آزمایشگاه خاک ارسال کردیم که پنج بار آن مورد تایید قرار نگرفت و همین موضوع باعث تعلل در کار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه برای ششمین بار، خاک نمونه، مورد تایید آزمایشگاه قرار گرفت اظهار داشت با توجه به اینکه بالغ بر ۱۰۰ سرویس خاک نیاز داشتیم و از طرفی تردد ماشین آلات سنگین باید در طول شب انجام می شد، این امر فرآیند احیای زمین چمن را طولانی تر کرد.

وی با بیان اینکه از روزهای آینده کاشت چمن ورزشگاه تختی اهواز شروع می‌شود گفت: متاسفانه هیچ لوله‌ای برای آبیاری در محوطه و فضای سبز ورزشگاه وجود نداشت که با کمک همکاران در واحد فنی و مهندسی دور تا دور ورزشگاه گود برداری و لوله گذاری شد تا مجدد فضای سبز ورزشگاه احیا شود.

بنی تمیم ادامه داد:بر اساس نظر کارشناسان امیدواریم در اواخر شهریور امسال شاهد بازی مجدد در استادیوم تختی اهواز باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد تا استادیوم پیر تختی با همکاری سایر دستگاه‌ها و با حمایت شخص استاندار و رییس سازمان مدیریت و برنامهریزی مجدد احیا شود.

وی افزود: تمام تلاش خود را می‌کنیم که این استادیوم به یک فضای ورزشی و فرهنگی تبدیل شود تا عموم مردم بتوانند راحت تر از آن استفاده کنند.

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری و چند منظوره تختی اهواز در دهه ۴۰ شمسی مورد بهره برداری قرار گرفت و هم اکنون محل تمرین بسیاری از رشته‌های ورزشی است.