احداث خوابگاه ۱۳۲ واحدی با کمک خیران در دانشگاه شیراز

احداث خوابگاه ۱۳۲ واحدی با کمک خیران در دانشگاه شیراز

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از ساخت و تجهیز خوابگاه دانشجویی در دانشگاه شیراز و کازرون با حمایت خیران و صندوق رفاه دانشجویان خبر داد.

دکتر مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در سفر به استان فارس از دانشگاه کازرون بازدید کرد و از نزدیک در روند آماده سازی این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید قرار گرفت.

وی با اشاره به مساعدت‌های صورت گرفته توسط صندوق رفاه دانشجویان در بخش خوابگاه‌های دانشجویی و آشپزخانه‌های این دانشگاه گفت: توجه صندوق رفاه دانشجویان در مساعدت‌های رفاهی دانشجویی استان فارس با توجه به وجود خیران نیک اندیش، ویژه و قابل توجه بوده است.

گنجی افزود: یک خیر نیک اندیش در حال ساخت دو بلوک خوابگاه متاهلی ۱۳۲ واحدی در دانشگاه شیراز است و خیر دیگری با کمک دانشگاه و صندوق رفاه دانشجویان در حال تجهیز خوابگاه فاطمیه دانشگاه سلمان فارسی کازرون است.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌ای که بین دانشگاه سلمان فارسی کازرون و صندوق رفاه دانشجویان و خیران در این خصوص منعقد شد، گفت: مقرر شد ۵۰ درصد هزینه‌های تجهیزات را خیر نیک اندیشی از کازرون و ۵۰ درصد آن را صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه سلمان فارسی کازرون تامین کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با توجه به آغاز ثبت نام وام‌های تحصیلی تاکید کرد: صندوق رفاه دانشجویان به طور کلی به دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان فارس در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۴ میلیارد تومان از انواع وام‌های دانشجویی پرداخت کرده است.

وی افزود: این صندوق در شش ماه دوم سال نیز سعی دارد به اغلب دانشجویان واجد شرایط براساس بودجه تخصیصی سازمان برنامه و بودجه‏ ، وام پرداخت کند.