احتمال ریزش بهمن در جاده هراز

بارش سنگین برف در این جاده

احتمال ریزش بهمن در جاده هراز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: با توجه به بارش سنگین برف در جاده هراز احتمال وقوع بهمن بر اساس پیش بینی ها وجود دارد.

عارف امرایی افزود: با توجه به آغاز بارش برف و باران از شامگاه یکشنبه در تمامی مسیرهای ارتباطی این استان، همه نیروها و عوامل راهداری در حالت آماده باش قرار دارند.

وی گفت: هم اکنون با وجود بارندگی در راه های ارتباطی به خصوص بارش برف در محورهای شمالی استان تهران، تردد به صورت روان در جریان است.

امرایی توصیه کرد که شهروندان از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی پرهیز کنند و در صورت لزوم وسایل ایمنی لازم از جمله زنجیر چرخ، سوخت کافی، اطمینان از سالم بودن خودرو، مواد غذایی و لباس گرم را به همراه داشته باشند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: آماده باش نیروها و عوامل راهداری تا زمان برقراری بارندگی ادامه دارد و متناسب با بارش برف عملیات شن و نمک پاشی نیز اجرا می شود.

بارش برف که از ساعات بامدادی روز دوشنبه در شهرستانهای فیروز کوه دماوند پردیس شمیرانات و شمال تهران آغاز شده مناطق شمالی و کوهستانی استان تهران بویژه شهرستان دماوند را سفید پوش کرد .