اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در فارس

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

غلامرضا سالاری سه‌شنبه ۱۶ فروردین گفت: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی بر عرضه اقلام ضروری مردم در ماه مبارک رمضان نظارت می‌کنند و این نظارت‌ها تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این بازرسی‌ها با همکاری سازمان صمت، جهاد کشاورزی، اتاق‌های اصناف و شبکه‌های بهداشت در سراسر استان انجام می‌شود، گفت: طرح نظارتی رمضان در قالب نظارت‌های صنفی و بهداشتی برگزار و شعب ویژه‌ای نیز برای رسیدگی به پرونده‌های متشکله در این طرح پش‌بینی شده است.

سالاری عرضه کنندگان اقلام ضروری را موظف به رعایت قیمت‌های مصوب اعلامی از سوی ستاد تنظیم بازار دانست و افزود: با توجه به شرایط کشور و تبعات اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه که اقشار کم درآمد را برای تامین مایحتاج زندگی دچار مشکل کرده، از همه کسبه و بازاریان محترم تقاضا داریم به حکم حدیث شریف "الکاسب حبیب‌الله" همچون گذشته نهایت انصاف را به خرج داده و تا حد امکان حاشیه سود خود را کاهش دهند.

عضو ستاد تنظیم بازار استان فارس، شماره ۱۲۴ سازمان صمت و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ را آماده دریافت گزارشات و شکایات شهروندان اعلام و اضافه کرد: مردم عزیز موارد احتکار و گرانفروشی را به این سامانه‌ها اعلام کنند تا گشت‌ها نظارتی نسبت به پیگیری موضوع اقدام و متخلفین اعمال قانون شوند.