آلومینیوم ۱ - نفت MIS صفر، پورحمیدی خود رحمتی بود!

آلومینیوم ۱ - نفت MIS صفر، پورحمیدی خود رحمتی بود!

آلومینیوم اراک در یک مسابقه سخت و جنجالی به برد مهمی مقابل نفت مسجدسلیمان رسید.

نفتی‌ها پس از انتخاب ابراهیم اشکش به عنوان سرمربی در اولین جدال شکست سنگینی را برابر سپاهان تجربه کردند. حالا مربی جدید نفت به دنبال این است در اولین بازی خانگی خود به امتیاز مهمی دست پیدا کند. شاگردان مهدی رحمتی نیز هفته گذشته مقابل ذوب‌آهن بازنده بودند و حالا هدفی جز کسب امتیاز از بازی خارج از خانه و بازگشت به روند صعودی نخواهند داشت.

استادیوم: شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان.

داور: حمید حاج‌ملک/ کمک‌ها: حمید تازه‌پور و سید امیر قاسمی؛ داور چهارم: مجتبی شجاعی/ ناظر داوری: رسول فروغی.

نفت مسجدسلیمان

علی محسن‌زاده، علی عبدالله‌زاده، سینا عبداللهی، مسلم مجدمی، علیرضا دغاغله، امیرحسین کریمی، میثم نقی‌زاده، سامان نریمان جهان (دقیقه ۶۴- علی کیانی‌فر)، محمد خرم‌الحسینی (دقیقه ۸۶- اسماعیل بابایی)، پیمان میری (دقیقه ۸۶- آریا برزگر) و پیمان رنجبری

سرمربی: ابراهیم اشکش

آلومینیوم اراک

حسین پورحمیدی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، سید محمداحسان حسینی، مصطفی احمدی (۹۰+۶- محمدرضا شکیب‌خو)، امین جهان‌کهن، محمود قائدرحمتی، اسماعیل شریفات (دقیقه ۷۵- هانسل زاپاتا)، رضا جبیره و محمدرضا آزادی (دقیقه ۷۵-یوئل)

سرمربی: سید مهدی رحمتی

اخطار ها:

آلومینیوم: محمدرضا آزادی (20) ، وحید فاضلی (70)

نفت مسجدسلیمان: علی کیانی‌فر (69)

شرح گل:

نفت مسجد سلیمان صفر - یک آلومینیوم اراک (دقیقه 18: محمدرضا آزادی): امین جهان‌کهن از سمت چپ سانتر خوبی را به محوطه ۶ قدم انجام داد و محمدرضا آزادی در حالی که هیچ گونه مراقبتی از سوی مدافعان نفت نمی‌شد، با بغل پای ساده دروازه محسن‌زا‌ده را باز کرد.

لحظات حساس:

دقیقه ۷: شوت خطرناک رضا جبیره از پشت محوطه جریمه را محسن‌زاده با واکنشی خوب به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۷: یک ضربه ایستگاهی نزدیک محوطه جریمه برای آلومینیوم به دست آمد که شوت عالی آزادی با برخورد به تیر دروازه و با بدشانسی به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۴۰: ضربه خطرناک میثم نقی‌زاده روی ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

دقیقه ۷۷: در حالی که یوئل می‌توانست با دروازه‌بان نفت تک به تک شود، علی محسن‌زا‌ده با خروج از دروازه او را نقش بر زمین کرد اما داور مسابقه اعتقادی به خطا نداشت که همین کار اعتراض شدید کادر فنی آلومینیوم را به همراه داشت.

دقیقه ۸۰: شوت محکم و خطرناک خرم‌الحسینی به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۸: آریا برزگر یک دقیقه بعد از ورودش به زمین مسابقه با خطای مهران موسوی در محوطه جریمه متوقف شد و یک ضربه پنالتی برای نفت به دست آمد. اما ضربه پیمان رنجبری را حسین پورحمیدی با واکنشی عالی دفع کرد تا بازی مساوی نشود.

دقیقه ۹۰+۱: ضربه کرنر اسماعیل بابایی می‌توانست مستقیم درون دروازه آلومینیوم قرار گیرد که پورحمیدی آن را از روی خط بیرون کشید.

حواشی:

*بازی با حدود چهار دقیقه تاخیر با سوت حمید حاج‌ملک آغاز شد.

*علی محسن‌زاده که چند هفته قبل از نفت کنار گذاشته شده بود، پس از آمدن اشکش به نفت بازگشت و امروز در ترکیب میزبان قرار دارد.

*به نظر می‌رسد تعدادی هوادار در استادیوم شهید بهنام محمدی حضور دارند و به تشویق نفت می‌پر‌دازند.

*در یک صحنه، کادر فنی نفت مسجدسلیمان معتقد بود که داور به اشتباه اوت را به نفع آلومینیوم اعلام کرده و همین باعث شد بین بازیکنان مهمان و کادر فنی نفتی‌ها درگیری به وجود آید که در نهایت با دخالت سیدمهدی رحمتی و حنیف عمران‌زا‌ده پایان یافت.

*در شروع نیمه دوم، مسلم مجدمی در صحنه‌ای پس از برخورد با بازیکن آلومینیوم نقش بر زمین شد که اعتراض شدید کادرفنی نفت را به همراه داشت و آن‌ها معتقد بودند، داور باید ضربه پنالتی اعلام می‌کرده است.

*توفیق بوستانی به همراه پدرش کریم بوستانی، دستیاران ابراهیم اشکش در نفت مسجدسلیمان هستند.

*تا دقیقه ۷۰ مسابقه، حمید حاج ملک، داور این مسابقه یک مربی از نفت و یک مربی از آلومینیوم را به علت اعتراض بیش از حد با کارت زرد جریمه کرده است.