آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی در فارس

آغاز پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی در فارس

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از آغاز طرح پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی از دهم اسفندماه خبر داد.

علی یزدانی چهارشنبه ۱۱ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده طرح پیش فروش غیرحضوری بلیت‌های مسافرتی از اول اسفندماه (اینترنتی) و به صورت حضوری و غیرحضوری از دهم اسفندماه با رعایت سقف ۵۰درصدی ظرفیت سرویس دهی شرکتهای حمل و نقل مسافر استان انجام می‌شود.

او خاطرنشان کرد: روان سازی و سرعت بخشی در ارائه خدمات متناسب با شأن مردم عزیز از جمله اهداف همیشگی متولیان و دست اندرکاران بخش حمل و نقل جاده‌ای مسافر استان فارس بوده است.

یزدانی با تأکید بر اهمیت اجرای شیوه نامه بهداشتی مقابله و پیشگیری از مسافران، عنوان کرد: افراد در صورت داشتن هر گونه پیشنهادات و شکایات مراتب را از طریق سامانه‌های متمرکز ۱۴۱ به ثبت رسانند.

او در خصوص شرایط استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر خاطرنشان کرد: در حال حاضر افرادی که کارت واکسن دارند و علائم بصری بیماری ندارند، امکان تهیه بلیت و انجام سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری جاده‌ای را دارند.

معاون اداره کل راهداری فارس گفت: بر اساس این گزارش امکان فروش اینترنتی در مرحله اول تا ۵۰درصد ظرفیت و در صورت افزایش تقاضا برای خرید بلیت در طرح نوروزی تا سقف ۸۰درصد ظرفیت ناوگان وجود دارد تا بدین ترتیب رعایت پروتکل های بهداشتی نیز انجام شود و این طبق شیوه نامه‌های مقابله با کروناست.