نوسازی و ساخت بیمارستان در ۵ شهر خوزستان

نوسازی و ساخت بیمارستان در ۵ شهر خوزستان
تکمیل زیر ساخت‌ها و تجهیزات بیمارستانی از برنامه‌های حوزه درمان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز به ضرورت ساخت و ساز بیمارستان‌های خوزستان اشاره کرد و گفت: نوسازی و ساخت بیمارستان‌ها در ۵ شهر خوزستان آغاز شد و در سال‌های اخیر به نتیجه خوبی رسید.

محمدحسین سرمست شوشتری ظهر امروز چهارشنبه در آئین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: یک سال از خدمات این مجموعه به بهداشت و درمان استان خوزستان می‌گذرد و امید است همانند گذشته با تدوین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت و تلاش همکاران دانشگاه، خدمات ارزنده‌ای به مردم خوزستان ارائه کنیم تا با برنامه ریزی دقیق شاهد ارتقای دانشگاه در زمینه سلامت، آموزش و پژوهش باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌های دانشگاه عنوان کرد: در حوزه سلامت، برنامه دانشگاه رفع نقص مجموعه‌های بهداشتی، خانه‌های بهداشت، مراکز جامع سلامت و تکمیل دیگر پروژه‌های بهداشتی است. علاوه بر این با مستقر کردن پزشکان متخصص در مناطق محروم و حضور متخصصان در نقاط مختلف استان، تکمیل زیرساخت‌ها و تجهیزات بیمارستانی از برنامه‌های حوزه درمان است.

سرمست به ضرورت ساخت و ساز بیمارستان‌های خوزستان اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که در این حوزه بیمارستانی دارد، نوسازی و ساخت بیمارستان‌ها در شهرهای باغملک، مسجد سلیمان، شوشتر و شوش و بیمارستان ابوذر اهواز شروع شد که در سال‌های اخیر به نتیجه خوبی رسیدند. سعی داریم نوسازی بیمارستان‌های رازی و گلستان اهواز را که فرسوده‌اند و در شأن مردم نیستند، شروع کنیم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: با همکاری معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه و همکاران حوزه پژوهشی توانستیم برنامه‌های خوبی را در این زمینه داشته باشیم و سعی کردیم مشکلات پیش راه پژوهشگران را از نظر اعتباری، تجهیزاتی و فیزیکی برطرف کنیم.