آغاز به کار اتوبوس‌های درون شهری اندیمشک از فردا

آغاز به کار اتوبوس‌های درون شهری اندیمشک از فردا

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اندیمشک گفت: در جهت رفاه حال شهروندان، اتوبوس‌های اندیمشک فردا به صورت رایگان خدمات رسانی خود را آغاز می‌کنند.

محمدحسین حسن زاده می‌گوید: به مناسبت ماه رمضان و شروع مدارس، اتوبوس‌های اندیمشک از فردا شنبه ۲۰ فروردین ماه در نقاط مختلف شهرستان به ویژه مناطق حاشیه شهر خدمات خود را به صورت رایگان به شهروندان ارائه می‌دهد.

او در ادامه گفت: با اینکه سازمان اتوبوس رانی اندیمشک هنوز با مشکلاتی روبه رو است، اما به دلیل اینکه ماه رمضان و هوای گرم تردد را برای افراد سخت کرده و مهم‌تر از آن حضوری شدن مدارس و مشکلات اقتصادی باعث شد جهت رفع این مشکلات اتوبوس‌ها را فعال کنیم.

البته آقای حسن زاده یادآور شد که رایگان بودن اتوبوس‌ها به مدت یک روز و به مناسبت آغاز به کار اتوبوس‌ها است.

به گفته مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اندیمشک، اتوبوس‌های اندیمشک در گذشته به علت فرسوده شدن از رده خارج شده بودند که کرونا تبدیل به فرصتی شد و توانستیم با پیگیری‌های نماینده مردم اندیمشک در مجلس و تامین اعتبارات، تعدادی از این اتوبوس‌ها را به صورت کامل بازسازی کنیم.

شهروندان ساکن در مناطق مسکن مهر، رسالت، زیباشهر، ۴۵ متری و بیمارستان امام علی می‌توانند برای رفت و آمد با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی می‌توانند از این اتوبوس‌ها استفاده کنند.