آغاز انتقال آب به آرامستان وادی الرحمه بوشهر

آغاز انتقال آب به آرامستان وادی الرحمه بوشهر

شهردار بندر بوشهر از اجرای پروژه لوله‌گذاری خط انتقال آب به آرامستان وادی الرحمه بوشهر خبر داد.

حسین حیدری اظهار کرد: آرامستان وادی الرحمه تا پیش از این نیاز آبی آن به صورت تانکری انجام می شد که اکنون با توجه به انجام لوله گذاری به شبکه آب شهری متصل می‌شود.

وی با اشاره به طول ۲ هزار و ۳۰۰  متری پروژه شبکه آبرسانی به آرامستان افزود: از مدیرعامل شرکت آبفا استان بوشهر کمال قدردانی را داریم چراکه همکاری قابل تقدیری با شهرداری برای پروژه آبرسانی به آرامستان وادی الرحمه دارند.

شهردار بوشهر اظهار کرد: در هفته گذشته نیز پروژه آسفالت محوطه داخلی ارامستان اجرایی شده بود.

وی گفت: آرامستان وادی الرحمه بوشهر به واسطه بهره‌برداری غیرمنتظره کمبودها و مشکلات فراوانی داشت که با مدیریت انجام شده یکی پس از دیگری در حال برطرف شدن است‌.

حیدری ادامه داد: احداث ساختمان سردخانه و تجهیز آن مکان در سامانه ستاد و در مرحله مناقصه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۱۰ سردخانه مکانیزه برای آرامستان بوشهر خریداری شده، اظهار کرد: قطعه های دفن اموات در آرامستان بصورت طبقاتی بوده و وادی الرحمه بوشهر تنها آرامستانی است که بیشترین خدمات با کمترین هزینه‌ها را ارائه می‌دهد.

شهردار بوشهر اظهار کرد: قبور آرامستان نیز کاملا سنگ فرش و به‌صورت همسطح و قطعه های اموات آرامستان وادی الرحمه در کشور جزو بهترین ها از لحاظ زیبا سازی و یکدست بودن هستند.

وی افزود: آسفالت جاده دسترسی، اختصاص یک دستگاه اتوبوس جهت تسهیل در تردد شهروندان، آسفالت محوطه داخلی و تلاش برای احداث فضای مسقف جهت اقامه نماز میت و فضای سبز از جمله‌ برنامه های شهرداری برای آرامستان بوشهر است.