آتش سوزی بامدادی باشگاه ورزشی در شیراز

آتش سوزی بامدادی باشگاه ورزشی در شیراز

آتش سوزی باشگاه ورزشی در طبقه منفی یک ساختمان چهار طبقه مسکونی در بلوار یاوران شرقی بامداد امروز با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیرازاعلام کرد: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ساعت ۴:۵۴ دقیقه بامداد امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۴ و ۵ را به بلوار یاوران شرقی اعزام کرد.

به گفته آتش نشانان اعزامی؛ دود شدیدی از طبقه منفی یک ساختمان مسکونی به بیرون متصاعد می‌شد که با توجه به عدم حضور مالک آتش نشانان درب ورودی را با ابزار مخصوص باز کرده و پس از ایمن سازی محل با قطع سیستم برق ساختمان و با استفاده از تجهیزات کامل و چند رشته لوله آبرسان، آتش سوزی در قسمت باشگاه بدن سازی را در یک عملیات سریع، مهار و خاموش کردند.

همزمان گروهی دیگر از آتش نشانان برای یافتن محبوسین احتمالی به جستجو درطبقات پرداختند و از سلامت همه ساکنان ساختمان اطمینان حاصل کردند.

با سرعت عمل تیم اطفایی شعله‌های آتش با کمترین خسارت و قبل از سرایت به طبقات اطفا و پس از مهار کامل شعله‌های آتش، با استفاده از دستگاه فن فشار قوی، دود حاصل از آتش سوزی از داخل ساختمان تخلیه شد.

علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی درحال بررسی اعلام شد.