آب مشترکان جاسک از امشب تا فردا قطع می‌شود  

آب مشترکان جاسک  از امشب تا فردا قطع می‌شود    
تعمیر خط لوله آب مشترکان جاسک

معاون عمرانی فرماندار جاسک گفت: آب هفت هزار و ۶۵۲ هزار مشترک جاسک برای تعمیر خط اصلی شبکه توزیع این شهر از امشب تا بامداد فردا چهارشنبه قطع می‌شود.

میرمرسل ایزدی پور روز سه شنبه در این خصوص اظهار داشت: این شکستگی خط لوله در درون شهر جاسک و روبروی بیمارستان خاتم‌الانبیا رخ‌داده و ۱۶ هزار نفر ساکن این شهر را متأثر کرده است.

وی یادآور شد: براساس برنامه ریزی انجام شده قطعی آب از ساعت ۲۲ امشب تا ۶ بامداد روز چهارشنبه برابر با ۱۹ مرداد خواهد بود.

معاون عمرانی فرماندار جاسک با تاکید بر اهمیت داشتن آگاهی مردم از این موضوع و سایر حوادث و اتفاق‌ها برای افزایش رضایتمندی در جامعه، ادامه داد: از مردم و شهروندان تقاضا داریم نسبت به ذخیره‌سازی آب مورد نیاز خود در ساعت‌های اعلام شده اقدام کنند تا بدون مشکل این ساعت‌ها را پشت سر بگذارند.

ایزدی پور با اشاره به اینکه تعداد مشترکان آب بخش لیردف ۲ هزار و ۷۰۶ مشترک، بخش مرکزی سه هزار و ۹۰۶ مشترک، شهر لیردف ۳۲۱ مشترک و مجموع مشترکان آب با احتساب شهر جاسک برابر با ۱۴ هزار و ۵۸۵ مشترک است، افزود: آب شهر جاسک از سد مخزنی جگین واقع در ۱۱۰ کیلومتری این شهر که در شهرستان بشاگرد واقع شده است تأمین می‌شود.

شهرستان جاسک با حدود ۵۹ هزار نفر جمعیت در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شرق بندرعباس واقع شده است.