فرهاد مجیدی در آستانه استعفا!

فرهاد مجیدی در آستانه استعفا!

طبق آخرین پیگیری‌ها، در صورتی که این دو بازیکن تا آخرین ساعات اداری فردا خود را برای اعزام به سربازی معرفی نکنند، طبق مقررات غایب محسوب می‌شوند. این در حالی است که باشگاه استقلال درخواست تعویق اعزام را برای این دو بازیکن داده و درحال‌حاضر همه‌ چیز به تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح بستگی دارد.
گفته می شود در صورتی که مرادمند و یزدانی از استقلال جدا و راهی سربازی شوند، فرهاد مجیدی استعفا خواهد داد! فرهاد مجیدی به شدت از وضعیت دو بازیکن سرباز خود ناراحت و نگران است و در تمرین اعلام کرده اگر بخواهند یزدانی و مرادمند را از استقلال بگیرند استعفا خواهد داد.

فرشید سمیعی، معاون حقوق باشگاه استقلال در این مورد گفته بود قانون می‌گوید که مرادمند تا 30 سالگی و یزدانی حداقل تا پایان بازی‌های مقدماتی جام جهانی می‌توانند سربازی خود را به تعویق بیندازند؛ البته یزدانی در ادامه می‌تواند از ظرفیت سرباز قهرمان هم استفاده کند.

اکنون مشخص است که تا آخرین ساعات اداری فردا اگر این دو بازیکن خود را به عنوان سرباز معرفی نکنند، سازمان نظام وظیفه این دو بازیکن را به عنوان غایب طی اطلاع رسانی رسمی معرفی خواهد کرد

سازمان لیگ هم در این زمینه گفت: تا زمانی که باشگاه استقلال مدارک را برای ما ارسال نکند یزدانی و مرادمند مجوز حضور در دیدارهای استقلال را ندارند و تا این لحظه مدرکی برای ما ارسال نکرده اند.

باشگاه استقلال  تأکید کرده پیگیری ها همچنان ادامه دارد و به دنبال تعویق خدمت این دو بازیکن از طریق ظرفیت های قانونی هستیم..