همایش حرکت‌های نمایشی موتورسواران کشور در گناوه برگزار شد

همایش حرکت‌های نمایشی موتورسواری رشته کراس با حضور موتورسواران کشوری در باشگاه فجر گناوه به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز یکشنبه برگزار شد.

در این برنامه که با حضور مسئولان استانی و محلی و با استقبال پرشور مردم  شهرستان گناوه بویژه علاقه مندان به این رشته روبرو شد، استاد مجتبی کریم زاده قهرمان رشته موتور کراس آسیا به همراه چند تن از قهرمانان کشور با انجام حرکات نمایشی زیبا  و جذاب، روزی مفرح و شاد و پرهیجان را برای تماشاگران فراهم و آنها را به وجد آوردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: پیست باشگاه موتورسواری و اتومبیل رانی فجر گناوه  یکی از نیازهای علاقه مندان به این رشته توسط بخش خصوصی احداث شده است.

رحمان عمادی افزود: سرمایه گذار این باشگاه در چندین سال برای احداث این پیست زحمات زیادی کشیده است تا بتواند برای افرادی که  به این رشته علاقه دارند، بستر و فضایی فراهم کند.

وی گفت: سرمایه گذار این باشگاه نیاز به حمایت همه جانبه دارد تا بتواند پیست آن را  مجهز کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه بیان کرد: پیست باشگاه موتورسواری و اتومبیل رانی فجر گناوه برای برگزاری مسابقات کشوری و استانی نیاز به امکانات لازم و  استانداردسازی دارد.

باشگاه موتورسواری و اتومبیل رانی فجر گناوه در نزدیکی مسیر  جاده روستای محمدصالحی و چم شهاب روبروی استادیوم شماره ۲ گناوه احداث شده است.