بنگر: پرسپولیسی‌ها دربی ‌بازتر هستند

مدافع اسبق پرسپولیس در آستانه دربی مدعی است که این تیم قادر است نمایش برتری مقابل حریف خود به جا بگذارد

بنگر: پرسپولیسی‌ها دربی ‌بازتر هستند
بنگر مدافع اسبق پرسپولیس

از ساعتی دیگر دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد و محسن بنگر درباره این جدال می‌گوید: هر دو تیم شرایط خوبی برای نمایش موفق و جذاب در این بازی دارند. روی نیمکت دو تیم نیز کادرفنی خوبی حضور دارند که مطمئنا برای این بازی و اتفاقات آن برنامه ویژه‌ای دارند و اطمینان دارم که بازی جذابی از آب در خواهد آمد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود احتیاط دو تیم در بازی امروز احتمال تساوی را افزایش خواهد داد، تاکید کرد: نه، ابتدای فصل هستیم و هر دو تیم به خوبی از اهمیت برد در این بازی باخبر هستند. نباید از رقبا دور شوند و این هفته می‌تواند تیمی که در قامت قهرمانی است را نشان دهد. چهار مدعی اصلی قهرمانی این هفته برابر هم قرار خواهند گرفت و این مساله می‌تواند تا حد زیادی مشخص کننده جدول پایان فصل باشد. به نظرم این بازی می‌تواند برنده باشد و شانس بیشتر از آن پرسپولیس است.

کاپیتان اسبق پرسپولیس که تجربه یکی از بردهای پرگل این تیم را نیز برابر حریف دارد، گفت: باید روحیه برد از همان ابتدا در ذهن بچه‌ها شکل گیرد. ما در آن بازی کاملا از بردمان اطمینان داشتیم و البته به این شکل نبود که حریف را دست کم بگیریم و با انگیزه و قدرت جنگندگی و روحیه بالا به دنبال دستیابی به هدف بودیم که خوشبختانه برد 4 گله را نصیب ما کرد. پرسپولیس در بازی امروز نیز بازیکنان دربی‌بازی دارد که می‌تواند به آنها برای دستیابی به نتیجه مطلوب کمک کند.

بنگر درباره غیبت سیدجلال حسینی و شرایط فرشاد فرجی اظهار داشت: قطعا تجربه سیدجلال حسینی می توانست اهرم بزرگی برای پرسپولیس باشد اما از یاد نبرید که فرشاد هم توانسته طی دیدارهای اخیر نمایش موفقی از خود به جا بگذارد. بعید می‌دانم او مقابل خط حمله استقلال مشکل خاصی داشته باشد و اگر روز او باشد و تمرکز کافی را داشته باشد، شک نکنید که حریف کار غیرممکنی برای هدفش خواهد داشت. علی نعمتی و دیگر بازیکنان خط دفاعی و خصوصا لک که این روزها به روزهای آمادگی‌اش برگشته می‌توانند مهره‌های تعیین کننده‌ای برای پرسپولیس باشند.

وی در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از دربی گفت: همه چیز به اتفاقات بستگی دارد. امیدوارم همه بازیکنان در آمادگی بالای روحی - روانی خود به بهترین شکل تلاش کنند تا هواداران خوشحال شوند. خیلی دوست دارم مهدی عبدی بار دیگر موفق به زدن گل شود. کمال کامیابی نیا هم که به روزهای اوج خودش برگشته و امیدوارم امروز هم یکی از بازی‌های خوب خودش را دنبال کند و در نهایت همه در پایان بازی خوشحال شوند.