رئیس فدراسیون فوتبال برکنار شد!

رئیس فدراسیون فوتبال برکنار شد!

عزیزی خادم با رای تمامی اعضای هیئت‌رئیسه از سمت خود برکنار شد تا اتفاقی عجیب را در طول تاریخ فدراسیون فوتبال شاهد باشیم.

 از ١٠ اسفند ٩٩ که عزیزی خادم ریاست فدراسیون فوتبال را عهده‌دار شد، او تنها ١۵ روز برای جشن یک سالگی این مهم فاصله داشت اما کلید عزل او که از چندی پیش خورده بود، امروز با رای اکثریت به نتیجه مدنظرشان نشست. عزیزی خادم که پیش از این نیز در بدنه فدراسیون فوتبال حضور داشت، فرصتی کمتر از یک سال برای حضور در ریاست را پشت سر گذاشت و البته فارغ از انتقاداتی که به‌ نحوه مدیریت او می‌شد شاید موفقیت تیم ملی که در آستانه حذف از جام جهانی قرار داشت و امروز پیش از پایان مرحله انتخابی، جواز حضور در قطر را به دست آورده، بزرگترین دستاورد وی محسوب شود.

از مشت‌های گره کرده شهاب الدین عزیزی خادم در پایان مراسم انتخابش به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال تا امروز که او مقابل هشت عضو ‌هیئت‌رئیسه ‌خود قرار گرفت و در نهایت با آرای موافقت آنها از کار کنار رفت، اتفاقات عجیبی را در فدراسیون شاهد بودیم. موفقیت‌ها و ناکامی‌ها و سومدیریت‌ها و کارهای زیربنایی که وی مدعی به بار نشستن آنها بود که البته این فرصت نصیب وی نشد تا نتیجه آن را ببیند.

بعد از عزل شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، مهرداد سراجی به‌عنوان سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال از سوی هیئت‌رئیسه معرفی شد.