مسئولان مثل مردم زندگی کنند

مسئولان مثل مردم زندگی کنند

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ۷۰ درصد از مشکلات کشور را بدون اینکه دولت پولی تزریق کند و با همراهی و کنار مردم بودن می‌شود حل کرد؛ اینها باید در استان‌ها مورد دقت و توجه باشد.
حمیدرضا حاجی‌بابایی جمعه ۲۲ بهمن در مراسم بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شیراز، اظهار داشت: انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران توانست در برابر استکبار جهانی بایستد و چهره ناب اسلام را در جنوب لبنان به شکلی نشان دهد که از ضعیف‌ترین انسانها انسان‌هایی بسازد که محور اقتدار در دنیا باشند.
وی در ادامه با بیان اینکه در بودجه سال آینده تدارک خوبی دیده شده است، گفت: ۳۶۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغال در خدمت استان‌ها قرار می‌گیرد،  ۱۲۰ هزار میلیارد تومان برای تولید و رشد تولید در کشور قرار داده شده و رقم‌های کلان دیگری برای اقدامات پیشران جمهوری اسلامی که در پروژه‌های بزرگ کار شود بنابراین سال آینده نوید خبرهای خوشی هستیم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه سفارشم به دولت و مسئولان این است که کسانی در این کشور مسئولیت بگیرند که مثل مردم زندگی کنند، افزود: دولت انقلابی به کسانی مسئولیت بدهد که اهل رانت نباشند، انقلابی یعنی شهید سلیمانی یعنی کسی که خودش را هزینه می‌کند تا نظام بماند.

وی همچنین با بیان اینکه دولت انقلابی در کنار انقلابی‌گری مواظب مردم باشد، تاکید کرد: آمده‌ایم که پیوند مردم را با انقلاب محکم کنیم. این مردم این دولت را انتخاب کردند این دولت و این نظام باید خادم مردم باشد هر نارضایتی که هر مدیری ایجاد کند نارضایتی از انقلاب است.