۱۵ اکران به جدول جشنواره فیلم‌فجر شیراز افزوده شد

۱۵ اکران به جدول جشنواره فیلم‌فجر شیراز افزوده شد

از روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه پانزده اکران به جدول جشنواره فیلم فجر شیراز اضافه شد. چهار سالن سینما میزبان ۱۵ اکران جدید هستند و فیلم های این جشنواره در ۴ سالن به نمایش در می آید که این سالن ها عبارتند از دو سالن در مجموعه هنر شهر آفتاب، سالن سینما سعدی و سالن سینما گلستان.

فیلم ها اغلب در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱ نمایش داده می شوند و احتمال نمایش برخی به صورت فوق العاده نیز وجود دارد و علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت به سامانه های www.irantic.com و gisheh۷.ir و cinematicket.org مراجعه کرده و آثار سینمایی مورد علاقه شان را خریداری کنند.

در این میان می توان به فیلم هایی از جمله: موقعیت مهدی، دو اکران/ ملاقات خصوصی، دو اکران/ دسته دختران، یک اکران/ بی رؤیا، دو اکران/  برف آخر، یک اکران/ علفزار، دو اکران/ بدون قرار قبلی، دو اکران/  ۲۸۸۸، یک اکران/ شادروان، یک اکران و همچنین خائن کشی، یک اکران اشاره کرد که به نمایش آثارجشنواره اضافه شده اند و جدول زمان بندی اکران ها و تهیه بلیت نیز در سایت ایران تیک قابل مشاهده است.

بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر در شیراز از جمعه ۱۵ بهمن ماه آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد. آغاز به کار این جشنواره شامگاه پنجشنبه ۱۴ بهمن با تقدیر از عوامل فیلم ۲۸۸۸ که با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز ساخته شده، همراه بود.