درخشش گرافیست خوزستانی در جشنواره تئاتر فجر

درخشش گرافیست خوزستانی در جشنواره تئاتر فجر

برگزیدگان بخش پوستر چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند و رسول حق‌جو گرافیست خوزستانی عنوان رتبه سوم برای طراحی پوستر سی‌ و سومین جشنواره تئاتر استان خوزستان را کسب کرد.

بعد از اعلام نامزدهای بخش مسابقه طراحی پوستر چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از میان ۲۸ اثر راه یافته به نمایشگاه پوستر، رسول حق‌جو هنرمند خوزستانی با طراحی پوستر سی و سومین جشنواره تئاتر استان خوزستان به جمع چهار نفر نهایی این بخش راه یافت و با اعلام برگزیدگان در افتتاحیه این جشنواره، وی توانست رتبه سوم این مسابقه را از آن خود کند.

حق‌جو، تاکنون به عنوان نماینده استان خوزستان در تمامی دوره های مسابقات پوستر جشنواره تئاتر فجر شرکت داشته و توانسته جایزه دوم بهترین طراحی پوستر این بخش را از آن خود کند.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۱۴ تا ۲۶ بهمن به دبیری حسین مسافر آستانه در حال برگزاری است و اخبار آن در سایت fitf.ir  در دسترس است.

آیین گشایش چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شامگاه پنجشنبه، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون هنری، و مدیرکل هنرهای نمایشی این وزارت، و جمعی از هنرمندان تئاتر در کاروانسرای زین‌الدین در مهریزِ یزد برگزار شد.