جدال بین المللی بدمينتون بازان جوان در شيراز

جدال بین المللی بدمينتون بازان جوان در شيراز

علی جمشیدپور – خبر جنوب /  در فينال بخش انفرادي مسابقات بين المللي  سریز جوانان بدمينتون فجر در شیراز، علي حياتي از ايران با باخت در مقابل شانكار سوبرامانيان هندي به مقام نائب قهرماني اين دوره دست يافت، در حالی كه شانكار رنك پنج بدمينتون بازان جهان را در اختيار دارد.

همچنين در فينال دوبل جوانان اين دوره از مسابقات هم تيم علي حياتي و محمد زرچي موفق شدند با برتري مقابل امير حسين حسني و امیر محمد حاج ملك حريفان هموطن خود قهرمان شوند.

فرشاد نصرتي دبير فدراسيون بدمينتون با تشكر از ميزباني خوب شهر شيراز در برگزاري سي امين دوره مسابقات بين المللي بدمينتون فجر، در رابطه با سطح مسابقات بيان كرد: مسابقات از نظر فني در سطح بالايي بود.بازيكنان هندي و ارمنستاني با آمادگي بالايي در اين مسابقات شركت كردند.

وي گفت: در مسابقه فينال علي حياتي، بازيكن هندي داري رنك پنج جهاني بود و حياتي تمام سعي خود را كرد تا در شيراز دل مردم و هواداران را با كسب مقام قهرماني شاد كند اما متأسفانه موفق نشد به اين مهم دست پيدا كند.

علی موذن مدیر تیم های ملی فدراسیون بدمینتون با ذكر اين نكته كه شيراز در برگزاري مسابقات در شرايط كرونا بسيار خوب عمل كرد بيان داشت: در دوران كرونا با توجه به اعزام هاي كمي كه به مسابقات بين المللي داشتيم و با در نظر گرفتن قرنطينه هاي پي در پي و دوري ورزشكاران از تمرين و شرايط مسابقه، اين دوره از مسابقات مي تواند كمك شاياني در رشد و شكوفايي ورزشكاران داشته باشد و اميدواريم كه جوانان ما از اين فرصت كمال استفاده را داشته باشند.