سخنان مهم فرمانده‌‌ سپاه قدس در شیراز

اولین سالگرد شهادت سرلشگر استوار و نخستین کنگره شهدای محور مقاومت استان فارس در حرم شاهچراغ (ع) برگزار شد

سخنان مهم فرمانده‌‌ سپاه  قدس در شیراز

 سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین سالگرد شهادت سرلشگر استوار و نخستین کنگره شهدای محور مقاومت استان فارس که در حرم شاهچراغ (ع) برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مقاومت اظهار داشت: وظیفه ما ادامه دادن راه شهداست که با حرکت در مسیر الهی از جان خود نیز گذشته اند. وی افزود: یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مقاومت را باید زنده نگه داریم، زیرا شهدا برای عمل به وظیفه خود در قبال انقلاب اسلامی همواره در میدان بوده اند.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تاکید کرد: تعیین کننده مکتب شهدا، امام راحل و اکنون مقام معظم رهبری هستند و اگر بخواهیم در ادامه راه شهدا موفق باشیم باید در مکتب ولایت، تکلیف مدار باشیم.
سردارقاآنی بیان کرد: شهدا مکتبی را با عزت بازکردند و شهید سلیمانی جلودار این مسیر بود و زمانی که حرف از مکتب سلیمانی زده می شود یعنی تربیت دانشگاهی. همچین شاگردانی همچون شهید استوار را تربیت میکند و این مسیر را جلو میبرند.
وی در خصوص ویژگی شهدا عنوان کرد: شهدا بعد از انجام تکلیف تمام تلاش خود را می‌کردند تا هر آنچه در اختیار دارند برای توسعه اسلام و کشور به کار بگیرند این در حالی است که شهدا همواره به درگاه الهی توسل داشتند تا بتوانند با تلاش به اهداف برسند.
فرمانده سپاه قدس معتقد است اگر فرهنگ ایثار، شهادت و جبهه در جامعه جاری باشد می‌توان هر مشکلی را در جامعه برطرف کرد.
سردار قاآنی خاطرنشان کرد: راهکار زندگی عزت مندانه تنها از مسیر جبهه گذر می‌کند و این فرهنگ موجب شد ٨ سال جنگ تحمیلی به دفاع مقدس تبدیل شود این نکته نباید فراموش شود که شهدا معلم عزت آفرین در منطقه و در جهان اند و این مکتب مورد توجه همه آزادیخواهان جهان قرار گرفته است.
وی متذکر شد: تأسی از فرهنگ شهادت و جبهه نیروهای انقلابی ایران موجب شد مردم مظلوم جهان نظیر فلسطین و یمن بدون واهمه به مقابله با دشمنان بپردازند.
سردار قاآنی ادامه داد: دوران بزن درو بودن گذشته و آمریکا در میان هیچ کشوری در جهان جایگاه خوبی نداشته و هرجا وارد شده است خرابی به بار آورده است.
فرمانده سپاه قدس به دولت مردان آمریکایی گفت: تا فرصت هست از جغرافیای پیرامونی ایران خارج شوید وگرنه به زودی با بدترین رفتار‌ها از منطقه فرار می‌کنید.