توقیف یک دستگاه تریلر حامل مشروبات الکلی در یاسوج

مشروبات الکلی قاچاق در مخزن تریلر جاسازی شده بود

توقیف یک دستگاه تریلر حامل مشروبات الکلی در یاسوج

معاون دادستان عمومی و انقلاب یاسوج از توقیف یک دستگاه تریلر حامل مشروبات الکلی خارجی قاچاق که در مخزن تریلر جاسازی و قاچاق شده بود، خبر داد.

اسماعیل مسعودی کِوِشک با اشاره به این که ارزش ریالی این محموله بالغ بر سه میلیارد تومان است، گفت: با ادامه ی اقدامات قاطع دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و بعد از اینکه هفته گذشته خودروی حامل محموله قاچاق چند هزار قبضه ای سلاح سرد توقیف و متهم بازداشت شد، بار دیگر با اقدامات قضایی و تلاش‌های شبانه روزی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ضربه ی مهلکی به قاچاقچیان مشروبات الکلی خارجی وارد شد و این محموله کشف و ضبط شد که خودروی مذکور توقیف و متهم بازداشت.

وی اظهارکرد: در این اقدام قاچاقچیان در یک دستگاه تریلر، مشروبات الکلی خارجی قاچاق را با ارزش ریالی بالغ بر سه میلیارد تومان در مخزن یک دستگاه تریلر جاسازی و قاچاق کرده بودند، که متهم بازداشت و خودرو توقیف شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن تشکر از اقدامات سبزپوشان ناجا در برگزاری این طرح، خاطرنشان کرد: تلاشهای شبانه روزی و بی وقفه سردار فرماندهی محترم ناجا،  پرسنل غیور وجان برکف پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قابل تقدیر می باشد.

مسعودی کِوِشک در پایان با بیان به اینکه بسیاری از اقدامات موفقیت آمیز این طرح مرهون گزارشات مردمی است، بیان کرد: ضمن تقدیر از همراهی مردم شریف استان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تا پایان سال اجراء و دستاورد این مهم به اطلاع هم استانی های عزیز خواهد رسید.