انهدام ۳ باند سوداگران مرگ

انهدام ۳ باند سوداگران مرگ

فرمانده انتظامی استان خوزستان از انهدام سه باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۵۳۷ کیلوگرم حشیش و تریاک در شهرستان‌های اهواز و امیدیه خبر داد.

سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه قاطع با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات مستمر پلیسی از فعالیت سه باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان‌های اهواز و امیدیه مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ۲۴ ساعت گذشته در سه عملیات مقتدرانه هشت نفر از اعضای سه باند قاچاق مواد مخدر را در محل دپوی مواد مخدر در شهرستان‌های اهواز و امیدیه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: ماموران در بازرسی‌های خود از دو دستگاه خودروی کامیون و پژو،  مقدار ۵۳۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک و یک قبضه اسلحه شکاری کشف کردند.

وی ادامه داد: همچنین در راستای تشدید برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در هفته گذشته دو مرحله طرح پاکسازی مناطق آلوده به موادمخدر در مناطق کوی علوی (کوچه شویعه) و کوی رمضان به اجرا در آمد که در این ارتباط ۱۵ خرده‌فروش دستگیر، ۲۸ معتاد متجاهر جمع‌آوری و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر کشف و ۱۴ باب پاتوق، محل خرید و فروش و استعمال موادمخدر پلمب شدند.

سردار صالحی تاکید کرد: فرماندهی انتظامی استان خوزستان با تلاش شبانه‌روزی با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.