باورنکردنی؛ 2 بازیکن خوزستانی در گرو هتل قزوین!

باورنکردنی؛ 2 بازیکن خوزستانی  در گرو هتل قزوین!

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: بازیکن تیم استقلال ملاثانی نماینده خوزستان در لیگ یک فوتبال کشور در گرو هتل قزوین است.

 اشکش گفت: استقلال ملاثانی از تیم‌های نامدار و افتخار آفرین فوتبال خوزستان است، که از منطقه‌ای محروم با بازیکنانی پراستعداد بومی و حمایت هواداران متعصب و با حمیّت توانست از زمین‌های خاکی ملاثانی به عرصه بازی‌های لیگ اول ایران راه یابد.

وی گفت: این تیم با اقتدار از حیثیت فوتبال خوزستان دفاع و پاسداری نماید، اما این تیم علیرغم فعالیت صنایعی نظیر شرکت‌های نفتی، نیروگاه رامین، نیشکر دهخدا، شرکت عمران شهرک رامین و واحد‌های مرتبط با سازمان آب و برق در شهرستان باوی، اما از داشتن حمایت کننده محروم است.

اشکش می‌گوید: علیرغم همه محدودیت‌ها جایگاه خود را در رده‌های بالای جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور بهبود داده و از سهمیه خوزستان پاسداری نماید و در فصل جدید نیز با وجود مشکلات متعدد، اما به پشتوانه بازیکنان متعصب و بازی ساز بومی، تاکنون خود را از خطر سقوط رهانده است.

به گفته سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی  استمرار مشکلات مالی و بی مهری مدیران استان می‌تواند تیم استقلال ملاثانی را در ادامه مسیر با چالش‌های جدی مواجه کرده است.

 سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: تیم استقلال روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه میهمان شمس آذر قزوین بود و روز جمعه ۱۷ دی دومین بازی خارج از استان خود را در تبریز مقابل ماشین سازی برگزار کرد  این تیم در هتلی در قزوین مستقر شد، ولی هنگام ترک هتل، به دلیل تحقق پیدا نکردن وعده‌ها وعده‌ها مجبور شدند تا دو بازیکن و کارت بازی آن‌ها را در هتل قزوین گرو بگذارند.

اشکش گفت: برای برگزاری بازی دوم راهی تبریز شدیم و برای بازگشت از تبریز هم با مشکل بلیط مواجه شده و بازیکنان با اتوبوس به اهواز منتقل شدند.

کادر فنی برای رها کردن دو بازیکن گرو گرفته شده در قزوین، دست به دامان چند مدیرکل خوزستان شدند، یکی از این بازیکنان دروازه بان تیم و کاپیتان بوده است.

انتظار می‌رود مدیریت استان چاره‌ای برای رفع مشکلات تیم، از گرو گرفتن بازیکنان در هتل تا بلیط برگشت از تبریز به اهواز بیاندیشد.