بنویسیم به حساب هفته 13 در روز 13؟!

زمین خوب و بازگشت مصدومان هم نتوانست جلوی شکست فجر را بگیرد

بنویسیم به حساب  هفته 13 در روز 13؟!

علی جمشیدپور – خبر جنوب/ در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال در روز سیزده دی ماه، فجر شهید سپاسی شیراز میهمان ذوب آهن اصفهان بود. این دیدار که از ساعت 16:15 دقیقه آغاز شد با نتیجه دو بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.

در نیمه اول این دیدار در حالیکه بازیکنان دو تیم تلاش برای حفظ توپ داشتند سرد دنبال می شد تا در دقیقه 39 خدابنده لو با حرکت و پاسی دیدنی، توپ را به میلاد جهانی رساند و فوروارد سبز پوشان اصفهانی با یک ضربه بغل پا دروازه فجر سپاسی را گشود تا یخ بازی آب شود.  

در ادامه زرد پوشان شیرازی برای جبران گل خورده کمی رو به جلو بازی کردند اما این تیم ذوب آهن بود که با کنترل بازی سعی بر حفظ نتیجه داشت و با پایان نیمه اول با برتری یک بر صفر مقابل فجر به این مهم دست پیدا کرد.

در نیمه دوم ذوب آهن کاملاً بر بازی مسلط بود و مشخص بود که با صحبت های تارتار با برنامه پا به زمین گذاشته است. سبزپوشان اصفهانی با حفظ توپ کار را برای فجری ها سخت کرده بودند و اجازه نمی دادند تا هافبک های زردپوشان موفق به توپ سازی برای مهاجمین شوند. ذوبی ها که رفته رفته تسلط خود را بر بازی به فجری ها دیکته می کردند، سرانجام موفق شدند دوباره توسط میلاد جهانی در دقیقه 65 با یک شوت زیبای پشت هجده بازی را با نتیجه دو بر صفر به سود خود به پایان برسانند.

پس از این دیدار فجر که بر روی نوار ناکامی قرار دارد با 11 امتیاز در سیزده بازی همچنان در رده چهاردهم جدول باقی ماند. از آن سو ذوب آهنی که با انتقادهای زیاد رو به رو بود با این برد موفق شد با 17 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی جای بگیرد.