پلمب ۴۰ باشگاه در اهواز به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌ها

با باشگاه‌هایی که مکمل‌های غیرمجاز و مجاز برای فروش وجود داشته باشد نیز برخورد می‌شود

پلمب ۴۰ باشگاه در اهواز به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌ها

مسئول ستاد نظارت بر اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی خوزستان گفت: در باشگاه‌ها اجازه فروش مکمل‌های مجاز با برچسب وزرات بهداشت و مکمل‌های غیرمجاز وجود ندارد و در صورت مشاهده برخورد جدی با باشگاه‌های فروشنده مکمل می‌شود.

بهنام قلی‌بیک با تاکید بر برخورد جدی با باشگاه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی و استانداردهای لازم را رعایت نکنند، اظهار کرد: همچنین با باشگاه‌هایی که مکمل‌های غیرمجاز و مجاز برای فروش وجود داشته باشد نیز برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: در باشگاه‌ها اجازه فروش مکمل‌های مجاز حتی با برچسب وزرات بهداشت و مکمل‌های غیرمجاز وجود ندارد و اگر این موضوع را در باشگاه‌ها مشاهده کنیم، از نظر بازرس به عنوان مواد مخدر محسوب شده و با آن باشگاه برخورد می‌شود.

مسئول ستاد نظارت بر اماکن ورزشی هیأت پزشکی ورزشی خوزستان گفت: البته در همان لحظه با توجه به نوع تخلف به باشگاه اخطار داده می‌شود و در صورت تکرار، از طریق امور باشگاه‌های استان، حراست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و اداره اماکن قطعا با باشگاه فروشنده مکمل برخورد جدی شده و آن باشگاه پلمب خواهد شد.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون در اهواز، ۴۰ باشگاه به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌ها و استانداردهای لازم پلمب شده‌اند و در ادامه نیز با باشگاه متخلف برخورد خواهد شد زیرا در شرایط کرونایی همه باید دست به دست هم دهیم تا کرونا ریشه‌کن شود.