تعریف پروژه‌های جدید عمرانی شهر بوشهر

تعریف پروژه‌های جدید عمرانی شهر بوشهر
عدالت اجتماعی یک مقوله اجتناب ناپذیر در مدیریت شهری است

شهردار بوشهر با تأکید بر تسریع در روند پروژه‌‎های عمرانی نیمه تمام، از تعریف پروژه‌های جدید عمرانی برای سال ۱۴۰۲ در شهر بوشهر خبر داد.

حسین حیدری روز دوشنبه ۷ آذر در نشست شورای اداری شهرداری بوشهر با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: تزریق اعتبار به موقع برای تکمیل و بهره برداری در موعد مقرر پروژه های عمرانی در حال اجرا ضروری است. همچنین در تعریف پروژه های عمرانی جدید باید تعریف آنها با رویکرد اولویت محوری از سوی شهروندان باشد چرا که هدف نهایی این پروژه ها خدمات دهی و جلب رضایت حداکثری شهروندان است.

وی اضافه کرد: طرح ها و برنامه های پژوهشی نیز از اولویت های مدیریت شهری در بوشهر است که باید متناسب با این حوزه اقدامات لازم اجرایی و همچنین از ثمره فعالیت های آنها برای پیشبرد هر چه بهتر اهداف مدیریت شهری استفاده شود.

شهردار بوشهر با بیان اینکه عدالت در برخورد با تخلف های شهری باید در دستور کار جدی نیروهای مربوطه باشد، تاکید کرد: در برخورد با تخلفات شهری به‌ویژه در بخش ساخت و ساز رعایت حقوق شهروندی و قانون مداری بایستی در دستور کار باشد.

حیدری تصریح کرد: عدالت اجتماعی یک مقوله اجتناب ناپذیر در مدیریت شهری است که تمرکز ویژه به محلات جنوبی و رفع کم و کاستی های آن نیز در همین راستا صورت می گیرد.

وی عنوان کرد: توسعه فضای سبز، آسفالت کوچه های خاکی، بازگشایی گذرهای جدید در جهت تسهیل در تردد شهروندان از جمله پروژه های اولویت دار شهرداری بوشهر برای محلات جنوبی است.