۹ تصادف در‌ محورهای خوزستان ۵۱ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت

۹ تصادف در‌ محورهای خوزستان ۵۱ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت

مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم‌ پزشکی اهواز از وقوع ۹ تصادف در محورهای خوزستان و مصدومیت ۵۱ نفر و فوت یک نفر در این حوادث خبر داد.

عارف اصل شرهانی در خصوص تصادفات امروز در محورهای استان اظهار کرد: اوایل بامداد امروز ۲۵ شهریورماه واژگونی سواری پژو ۴۰۵ در مسیر گتوند- مسجدسلیمان پنج مصدوم داشت.

وی با بیان اینکه واژگونی تیبا در مسیر ابوحمیظه- کوت عبدالله ۶ مصدوم داشت، افزود: ساعت ۵ و ۵۰ دقیقه بامداد امروز واژگونی پراید در محور هندیجان- دیلم باعث مصدومیت پنج نفر شد که به بیمارستان شهدا هندیجان منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم‌ پزشکی اهواز با اشاره به واژگونی پراید در ساعت ۹ و ۳۵ دقیقه در محور هندیجان- ماهشهر و مصدومیت ۲ زائر، گفت: ساعت ۹ و ۵۲ دقیقه نیز تصادف پژو با سمند (حامل زائرین اربعین) بین روستای سیدعباس و شهر الوان ۶ نفر را مصدوم کرد که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند.

وی ادامه داد: در ساعت ۱۰ و ۵ دقیقه تصادف ۲ پراید باعث مصدومیت هشت زائر دیگر شد که هفت نفر آن‌ها در  محل درمان شدند.

شرهانی بیان کرد: ساعت ۱۱ و ۵۵ دقیقه نیز واژگونی یک خودروی شاسی بلند در کیلومتر ۳۷ آزادراه اندیمشک- خرم‌آباد باعث مصدومیت چهار نفر و فوت یک نفر شد.

وی در ادامه این روز پر حادثه در محورهای استان، اضافه کرد: واژگونی پژو پارس در محور امیدیه- دیلم در ساعت ۱۲ و ۵۹ دقیقه پنج مصدوم دیگر داشت.

مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم‌ پزشکی اهواز عنوان کرد: ساعت ۱۷ و ۲۴ دقیقه برخورد تیبا و ۲ دستگاه پژو ۲۰۶ در اهواز باعث مصدومیت ۱۰ نفر شد.

گفتنی است، افزایش تردد زائران در محورهای خوزستان در روزهای اخیر باعث افزایش تصادف در استان شده است.