۶ شهریور روزی پر حادثه در بویراحمد و مارگون

از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۹ نفر در سانحه تصادف در بویراحمد تا عقرب گزیدگی کودک و حمله خرس به یک نفر در شهرستان مارگون

۶ شهریور روزی پر حادثه در بویراحمد و مارگون

رئیس اورژانس ۱۱۵ و فوریت های پزشکی این استان گفت: در ساعت ۱۱ و ۵۰ دقیقه امروز  ۶ شهریور  یک مورد عقرب گزیدگی کودک ۱۸ ماهه در سیلاب کلوار، منطقه گوهر به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.
جهانبخش وحدت نژاد افزود: به علت مسافت بالا، سخت گذر بودن منطقه و نیاز سریع امدادرسانی به بیمار، بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام و پس از اقدامات درمانی لازم ،بیمار به بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج منتقل شد.
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان همچنین بیان کرد: در ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه یک مورد تصادف زنجیره ای خودروهای نیسان، پیکان بار، سمند و دو خودروی ۴۰۵ در کمربندی یاسوج ،پل مختار به مرکز پیام یاسوج گزارش شد.
وحدت نژاد اضافه کرد: بلافاصله پایگاه های شهرک صنعتی، مادوان و ۳شهری به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: در این تصادف زنجیرای متاسفانه یکی از مصدومان حادثه به علت شدت آسیب در دم فوت کرد و حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شد.

وحدت نژاد افزود: بقیه مصدومان این حادثه پس از اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.
جهانبخش وحدت نژاد از حمله یک قلاده خرس به فردی ۳۵ ساله در دلی رج مارگون هم خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت ۱۱ و ۳۵ دقیقه امروز به مرکز پیام یاسوج اعلام شد که مصدوم با شرایط مناسب توسط پایگاه مارگون به بیمارستان منتقل شد.