۶ سارق در کیش دستگیر شدند

۶ سارق در کیش دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی جزیره کیش گفت: ماموران پلیس در ۲ عملیات جداگانه موفق به دستگیری ۶ سارق شدند.

سرهنگ داود سعدی روز پنجشنبه اظهار داشت: در پی گزارش سرقت سلیندر یک دستگاه خودروی سنگین با همکاری و گزارش به موقع مالباخته، مالخر شناسایی با اقدامات پلیسی به همراه چهار سارق دیگر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
وی اضافه کرد: چهار محکوم سابقه دار با آزادی از زندان به هوای سفر وارد جزیره کیش شده و به دلیل فنی بودن یکی از افراد، اقدام به سرقت قطعات خودروهای سنگین می کردند.
سعدی یادآور شد: همچنین در یک عملیات جداگانه در پی افزایش چند فقره سرقت موتورشارژی و کپسول گاز در منطقه نوبنیاد موضوع به صورت ویژه در دستور دایره تجسس این پلیس قرار گرفت.
وی بیان داشت: در بررسی میدانی با همکاری مردم و وجود علائم مشترک در تمام محل های سرقت شده با دقت نظر کارشناسان پرونده و روش های پلیسی سارقان شناسایی شدند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کیش گفت: پس از شناسایی با حمایت دستگاه قضایی در یک عملیات غافلگیرانه ۲ متهم دستگیر و پس از مشاهده دلایل و شواهد نسبت به سرقت هفت دستگاه موتور شارژی و ۶ دستگاه کپسول گاز اعتراف کردند و اموال به مالکان تحویل شد.
وی یادآور شد: پلیس برای برخورد با سارقان نیازمند کمک مردم بوده و لازم است شهروندان علاوه بر افزایش اصول ایمنی پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده موارد یا افراد مشکوک که در محل های مسکونی خود پرسه زنی می کنند به مرکز تماس پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.