۲۱۰۰ قلاده سگ بلاصاحب در جهرم جمع آوری شد

فرماندار جهرم: سلامت مردم در اولویت امور قرار دارد

۲۱۰۰ قلاده سگ بلاصاحب در جهرم جمع آوری شد
جمع آوری سگ‌های ولگرد قریب به ۹ ماه است که در حال انجام است

فرماندار ویژه جهرم گفت: از ابتدای سال تا کنون ۲ هزار و ۱۰۰ قلاده سگ بلاصاحب در شهرستان جمع آوری شده است.

محمدحسن شعبانی صبح سه شنبه جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان جهرم بر لزوم انجام کارهای فرابخشی در شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: سلامت مردم مهمترین مقوله‌های مورد توجه شورای سلامت و امنیت غذایی است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم خواستار بازدید مستمر کارشناسان از مراکز مرتبط با سلامت مردم شد و افزود: سلامت مردم در اولویت امور قرار دارد و در این راه هر گونه کم کاری و سهل انگاری از هیچ نهادی قابل قبول نیست.

وی گفت: از بهمن ماه سال جاری، پیمانکار جدیدی با قراردداد اصلاح شده، امورات کشتارگاه دام شهرداری جهرم را بر عهده می‌گیرد.

شعبانی با اشاره به اینکه در سال جاری ۲ هزار و ۱۰۰ قلاده سگ بلاصاحب در شهرستان جمع آوری شده است، بیان داشت: جمع آوری سگ‌های ولگرد قریب به ۹ ماه است که در حال انجام است و لازم است جمع آوری کامل آنان با جدیت بیشتری دنبال شود.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با بیان اینکه مشکل تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حوزه شهری به جدیت دنبال شود، تاکید کرد: متخلفان این حوزه به دستگاه قضائی معرفی خواهند شد و شهرداری جهرم مکان مناسبی را برای تخلیه نخاله‌ها تهیه و به شهروندان اطلاع رسانی کند.

نماینده عالی دولت در پایان بر انجام پژوهش‌های سلامت محور در شهرستان تاکید کرد و گفت: پژوهش‌های سلامت محور با همکاری استان و ادارات شهرستان پیگیری و نتایج آن در سیاست گذاری‌های کلان شهرستان استفاده شود.