۱۱۵ پروژه ورزشی نیمه تمام در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

قریب ۳٠ میلیارد تومان برای رفع مشکلات ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج نیاز است

۱۱۵ پروژه ورزشی نیمه تمام در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱۵ پروژه نیمه تمام یا تکمیل نشده در بخش ورزش استان داریم.

عین الله دهقان ظهر روز چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ در جمع خبرنگاران افزود: در سفر اول ریاست جمهوری به استان، ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد مظلوم واقع شد و نماینده‌ای در نشست نداشتیم و چیزی عاید حوزه ورزش این استان نشد.

وی با اشاره به لحاظ ۴۷ میلیارد تومان از محل متمم سفر، اظهارکرد: هنوز ابلاغی از این محل انجام نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پروژه هتل ورزش از سال ۸۵ کلنگ زنی شد، خاطرنشان کرد: این پروژه با ۵۵ درصد پیشرفت روی زمین مانده و تحقق تکمیل آن، انقلابی در ورزش استان است.

دهقان تصریح کرد: امید است این پروژه در سفر ریاست جمهوری دیده شده و با تزریق ۲٠ میلیارد تومان به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج، ادامه داد: از شرایط ایجاد شده برای ورزشگاه نگرانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه این ورزشگاه با ۱۳٠ ایراد به بهره برداری رسیده است، عنوان کرد: قریب به هشت سال از افتتاح ورزشگاه می‌گذرد و مشکلات جدیدی نیز به آن افزوده شده است.

دهقان تاکید کرد: چمن، سکوها، صندلی‌ها، تأسیسات، پیست تارتان و چندین بخش دیگر در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج از بین رفت و برخی وسایل آن به سرقت رفتند.

وی خواستار تکمیل چارت ۱۲ نفره سازمانی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج شد و اظهارکرد: رفع نواقص این ورزشگاه به توسعه ورزش استان کمک می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه قریب ۳٠ میلیارد تومان برای رفع مشکلات ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج نیاز است، گفت: ورزشگاه سه هزار نفری شهر قلعه رئیسی، مرکز بخش چاروسا نیز از سال ۸۵ کلنگ زنی شده و پروژه کاملاً غیر فعال بود.

دهقان افزود: با پیگیری انجام شده ورزشگاه به پیشرفت بالای ۷۵ درصد رسیده است. پروژه زمین ورزشی قلعه رئیسی می‌تواند آن منطقه را از محرومیت نجات دهد، برآورد ما با بیش از پنج میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات و تکمیل احداث این ورزشگاه است.

وی با بیان اینکه ۱۱۵ پروژه نیمه تمام در سطح استان داریم، اظهار کرد: ۱۶ پروژه نیمه تمام با اولویت تکمیل برای سفر دوم ریاست جمهوری معرفی خواهد شد. تکمیل این ۱۶ پروژه‌ ورزشی ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت از هیأت‌های مختلف استان تاکید و تصریح کرد: ۵۱ هیئت استانی و ۴۹٠ هیئت شهرستانی داریم که اعتبارات پاسخگوی حمایت کامل نیست.

دهقان بیان کرد: نبود صنعت بزرگ و ضعف اسپانسر و حامی مالی در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌طلبد که حمایت ویژه دولت را داشته باشیم.