کمک مربی غواص در کیش سارق از آب درآمد!

کمک مربی غواص در کیش سارق از آب درآمد!

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: ماموران این فرماندهی با دستگیری یک کمک مربی غواص موفق به کشف ۲۳ فقره سرقت شدند.

سرهنگ علی اصغر جمالی روز سه شنبه ا اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: در پی اعلام چندین فقره مفقودی طلا و جواهرات از گردشگران در یکی از کلوپ های تفریحات دریایی برابر اعلام مالباختگان مبنی بر اینکه پس از انجام غواصی، طلا و جواهرات خود را مفقود کرده که به علت افزایش تعداد مفقودی اموال با همکاری کارفرما بررسی موضوع توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در دستور کار قرارگرفت.

وی افزود: با پیگیری کارشناسان پلیس آگاهی، مشخص شد طلا و جواهرات مالباختگان توسط کمک مربی غواصی، پس از بستن اکسیژن در حین غواصی و با ترفند کمک به شناگر از آنان سرقت شده است.

سرهنگ جمالی یادآور شد: با هماهنگی دستگاه قضائی و همکاری موثرکارفرما سارق دستگیر به مرجع قضائی انتقال شد و در بررسی های تخصصی پلیس پس از مشاهده مستندات، متهم به انجام ۲۳ فقره سرقت شامل طلاو جواهر، چهار دوچرخه و یک دستگاه پمپ آب اعتراف و اموال مسروقه پس از کشف به مالباختگان تحویل شد.

فرمانده انتظامی ویژه کیش سامانه ۱۱۰ را پل ارتباطی موثر برای ارتباط مردم با پلیس معرفی کرد و از آنان خواست؛ در صورت بروز مشکل و نیاز به راهنمایی پلیس با این سامانه تماس بگیرند.