یک کشته و ۱۰ مصدوم حاصل واژگونی خودروی های حامل زائران اربعین

رانندگان قبل از حرکت استراحت کنند

یک کشته و ۱۰ مصدوم حاصل واژگونی خودروی های حامل زائران اربعین

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: واژگونی دو خودروی سواری پژو و تیبا حامل زایران بازگشته از زیارت اربعین در جاده آبادان - بندرامام خمینی(ره) یک کشته و ۱۰ مصدوم بر جا گذاشت.

دکتر سید نادر نقیبی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اهواز اظهار کرد: واژگونی دو خودروی سواری پژو و تیبا حامل زایران بازگشته از زیارت اربعین در جاده آبادان - بندرامام خمینی(ره) یک کشته و ۱۰ مصدوم بر جا گذاشت.

وی افزود: پس از اطلاع از حادثه واژگونی خودرو تیبا در نزدیکی سه راهی خور دورق جاده آبادان به بندرامام خمینی(ره)، سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و ۶ مصدوم این حادثه را به بیمارستان راه زینب این بندر منتقل کردند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان عنوان کرد: همچنین در پی حادثه دیگری یک خودرو پژو در جاده آبادان - بندرامام خمینی(ره) پس از نیروگاه واژگون شده و سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و پنج نفر مصدوم را به بیمارستان طالقانی شهرستان آبادان منتقل کردند اما یکی از مصدومان به دلیل شدت جراحت وارده جان باخت. 

وی افزود: به رانندگان زائر بازگشته از سفر اربعین توصیه می‌شود استراحت کافی پیش از رانندگی برای عزیمت به شهرهای محل سکونت خود را مدنظر قرار دهند.