یک هتل در شیراز به دلیل عدم بروزرسانی خدمات تعطیل شد

یک هتل در شیراز به دلیل عدم بروزرسانی خدمات تعطیل شد

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس با بیان اینکه برخی هتل‌های اقامتی در بروزرسانی تجهیزات و خدمات و پرورش نیروی انسانی متخصص عملکرد مطلوبی ندارند،گفت:در روزهای اخیر نسبت به تعطیلی یکی از هتل‌های قدیمی  در شیراز که فاقد خدمات و تسهیلات رفاهی متناسب با درجه آن هتل بود اقدام شده است.

 ابراهیم بختیاری رو زدوشنبه در بازدیدهای نظارتی از تأسیسات اقامتی شامل اقامتگاه‌های سنتی، بومگردی و هتل‌های شیراز افزایش ارائه کیفیت خدمات در واحدهای گردشگری را ضروری دانست و اظهار کرد: اولویت تمامی تاسیسات اقامتی گردشگری اعم از اقامتگاه های سنتی ، بومگردی ، هتل ها و... ارائه بهترین کیفیت خدمات و خوراک به گردشگران باشد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس افزود: بدون اغراق باید گفت که خدمات هتل‌داری و پذیرایی در شیراز به لحاظ وجود هتل‌داران با سابقه از شرایط مناسبی برخوردار است اما متاسفانه شاهدیم که برخی از این تاسیسات اقامتی در بروزرسانی تجهیزات و خدمات و پرورش نیروی انسانی متخصص عملکرد مطلوبی ندارند.

بختیاری اظهار داشت: در بازدید های نظارتی و میدانی انجام شده طی روزهای اخیر نسبت به تعطیلی یکی از هتل‌های قدیمی  در شیراز که متأسفانه فاقد خدمات و تسهیلات رفاهی متناسب با درجه آن هتل بود اقدام کردیم که امیدواریم مدیریت این هتل با سرعت هرچه تمام‌تر نسبت به انجام تغییرات لازم و بروزرسانی تجهیزات و استاندارد سازی مناسب به چرخه خدمت و پذیرش مسافر بازگردد.

وی افزود: کشور عزیزمان ایران، استان فارس و شیراز در دنیا دارای شهرت جهانی میهمان نوازی است ، پس ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به گردشگران از وظایف مردم خوب و میهمان نواز استان فارس می باشد.

بختیاری با تأکید بر اینکه با متخلفان در حوزه گردشگری این استان به هیج عنوان  تعارفی نداریم گفت: بازدیدهای نظارتی کارشناسان معاونت گردشگری این اداره کل بر فعالیت واحدهای اقامتی و گردشگری فارس به صورت مستمر ادامه می یابد.

 سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس اظهار کرد: بازدیدهای نظارتی کارشناسان معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس با همراهی جامعه حرفه‌ایی هتل‌داران و انجمن های اقامتگاه های سنتی و بومگردی از تمامی واحدهای اقامتی گردشگری خدمات رسان در این استان به صورت مستمر ادامه یافته و با متخلفین بر اساس مقررات و ضوابط برخورد قانونی خواهد شد.