یک داماد پرحاشیه در بوشهر پُست گرفته است

نماینده دشتستان: به این ظلم نابخشودنی باید پارتی بازی در استخدام نیرو‌ها و بی مسئولیتی اجتماعی در برابر مردم استان هم اضافه کرد

یک داماد پرحاشیه در بوشهر پُست گرفته است

نماینده دشتستان در بخشی از نطق خود در مجلس گفت: این چه وضعی است که داماد پرحاشیه فلان فرد محترم بدون هیچ سابقه‌ای بزرگترین مناصب را در استان بوشهر عهده دار می‌شود، اما متخصصان بومی بوشهر راهی برای پیشرفت ندارند. به این ظلم نابخشودنی باید پارتی بازی در استخدام نیرو‌ها و بی مسئولیتی اجتماعی در برابر مردم استان هم اضافه کرد..

هرچند ابراهیم رضایی توضیحی درباره این داماد نداده، اما به نظر می رسد انتقاد وی مربوط به انتصاب محمدرضا حیدرزاده در پتروشیمی آریاساسول عسلویه است که زیرمجموعه وزارت دفاع می باشد. حیدرزاده متولد 1368 و بدون سابقه مدیریتی، گویا داماد یکی از مسئولان است.

رضایی در بخش دیگری از نطق خود ادامه داد: این روز‌ها صدای پای فساد در دولت شنیده می‌شود، این مسئله زیبنده دولتی که با شعار مبارزه با فساد روی کار آمده است، نیست که در آن همچنان زالو صفتان و منفعت طلبان و کاسبان بی سواد جولان دهند و به ریش مردم بخندند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: تا دیر نشده است جلوی نفود رانت خواران و لابی‌های کثیف به ویژه در مراکز اقتصادی را بگیرید؛ این نفوذ از نفوذ جاسون دشمن هم خطرناک‌تر و ویران کننده‌تر بوده و نتیجه آن خیانت به کشور و مردم و شخص رئیس جمهور است.

وی ادامه داد: قرار بود در این دولت مدیریت‌های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در استان بوشهر به نیروی‌های توانمند بومی واگذار شود، اما شاهد بودیم متاسفانه بی توجهی محض حضرات به دستور رئیس جمهوری و مطالبه مردم استان بوده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه باند‌های مافیایی نمی‌گذارند دستورات رئیس جمهور اجرا شود؛ نگذارید متخصصان و نخبگان استان بوشهر بگویند، چون در دولت پارتی نداریم به ما بهایی داده نمی‌شود.

نماینده دشتستان در مجلس افزود: این چه وضعی است که داماد پرحاشیه فلان فرد محترم بدون هیچ سابقه‌ای بزرگترین مناصب را در استان بوشهر عهده دار می‌شود، اما متخصصان بومی بوشهر راهی برای پیشرفت ندارند.

رضایی ادامه داد: به این ظلم نابخشودنی باید پارتی بازی در استخدام نیرو‌ها و بی مسئولیتی اجتماعی در برابر مردم استان هم اضافه کرد.

وی افزود: بساری از مردم استان در فقر هستند و جوانانش کار ندارند و بیمارستان هایش ورشکسته و دانش آموزان ان در مدارس کانکسی درس می‌خوانند؛ مواد خام را از این استان می‌برند و با تصمیم غیر کارشناسی با آن اشتغال ایجاد می‌کنند، اگر صنعتی هم در استان ایجاد شود جوانان ما در آن جایی ندارند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: دشستان تشنه است و دامداران و روستاییان و عشایر و کشاورزان آب ندارند هنوز ۴۰ روستای آن آب آشامیدنی سالم ندارد؛ به داد دشتستان برسید.

رضایی با بیان اینکه ز وزارت بهداشت انتظار داریم تا بیمارستان ۱۷ شهریور را تکمیل کند، گفت: بسیاری از پروژه‌های دشستان و مصوبات سفر ریاست جمهوری متاسفانه بر روی زمین مانده است که انتظار داریم دولت نسبت به تکیمل این پروژه‌ها اقدام کند.

گفتنی است محمدرضا حیدرزاده پیش از این مدیرعامل شرکت بین المللی غدیر(وابسته به هلدینگ غدیر)،عضویت در هیئت مدیره هلدینگ نفت و گاز پارسیان،عضویت در هیئت مدیره پتروشیمی شازند اراک و همچنین مشاور عالی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و فولاد مبارکه اصفهان را بعهده داشته اند.

پلیمر آریاساسول از شرکت های پیشرو و مطرح تولیدکننده گریده ای متنوع پلیمری و تحت سهامداری عمده پارس تامین مجد(زیرمجموعه شستان) می باشد.