کی‌روش در نزدیکی ایران!

عضو کمیته فنی: کارلوس کی‌روش برگردد، به ما تودهنی زده اند

کی‌روش در نزدیکی ایران!
گفته می‌شود سرمربی پرتغالی تا آخر هفته به تهران می‌آید

شایعات و خبرهای غیر رسمی درباره مذاکره فدراسیون فوتبال ایران با کارلوس کی روش و احتمال بازگشت این مربی پرتغالی به نیمکت تیم ملی در کشورهای دیگر هم دنبال می‌شود.

روزنامه «الرایه» قطر در این خصوص نوشت: «رسانه های ایران اشاره کرده‌اند که کارلوس کی روش پرتغالی چند هفته مانده به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به زودی برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال بازخواهد گشت و جایگزین دراگان اسکوچیچ می‌شود.»

این روزنامه همچنین اشاره‌ای به وعده مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران برای بازگرداندن کی روش داشته است.

حمله بی‌سابقه عضو کمیته فنی به سخنگوی فدراسیون فوتبال

ابراهیم قاسمپور سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت این کمیته اظهار داشت: مسئولان جدید فدراسیون فوتبال هنوز تکلیف کمیته فنی را مشخص نکرده‌اند و صحبتی هم با ما نشده که بمانیم یا برویم. البته شاید خودمان در یکی، ۲ روز آینده جلسه‌ای بگذاریم و به جمع بندی نهایی برسیم.

وی ادامه داد: مسئول جدید فدراسیون فوتبال که می‌آید، تفکرات جدید دارد و باید دید که او کمیته فنی قبول دارد یا نه!

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال تصریح کرد: ما دلایل خود را برای برکناری اسکوچیچ اعلام کردیم، اما هیات رییسه تصویب کرد که او بماند و اعضای آن باید جوابگو باشند. احسان اصولی (عضو هیئت رییسه و سخنگوی فدراسیون) که اصول فوتبال را زیرپا گذاشت اکنون باید جواب بدهد. تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم نقطه نظرات خود را درباره سرمربی تیم ملی دارد و او باید تصمیم بگیرد.

قاسمپور در پایان درباره احتمال بازگشت کی‌روش به تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: کمیته فنی فدراسیون فوتبال به شدت مخالف بازگشت کی‌روش است. اگر او به تیم ملی برگردد، به ما و کسانی که کارلوس کی‌روش را بیرون کردند، تو دهنی زده می‌شود!

مبلغ قرارداد کی‌روش مشخص شد!

گفته می شود بر اساس توافق فدراسیون فوتبال و سرمربی پرتغالی، کارلوس کی‌روش ماهانه ۵۰ هزار یورو تا پایان جام‌جهانی دریافت خواهد کرد.

سرمربی پرتغالی هم تا آخر هفته به تهران می‌آید تا مقدمات اردوی تیم ملی را آغاز کند.