کهگیلویه و بویراحمد، مقصد وزیر کشور

کهگیلویه و بویراحمد، مقصد وزیر کشور

براساس اعلام دبیر شورای اطلاع رسانی کهگیلویه و بویراحمد، فردا وزیر کشور به این استان سفر می‌کند.

سیدافضل حسینی گفت: دکتر احمد وحیدی، وزیر کشور فردا، دوشنبه ۷ شهریور ماه به منظور بازدید از طرح‌ها و پزوژه‌های در دست اجرا به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد.

او افزود: در این سفر یک روز وحیدی، تعدادی از پروژه‌ها و طرح‌های استان در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی و فرهنگی را افتتاح می‌شوند.

حسینی بازدید‌های میدانی از پروژه‌های مهم شهرستان‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد را از دیگر برنامه‌های سفر وزیر کشور عنوان کرد.

دبیر شورای اطلاع رسانی کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: پروژه‌هایی در کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دولت با حضور وحیدی به نمایندگی از همه طرح‌ها و پروژه‌های استان در بخش‌های عمرانی و اقتصادی افتتاح یا کلنگ زنی می‌شوند.

حسینی اضافه کرد: افتتاح پروژه‌هایی در حوزه آبرسانی به شهر‌ها و روستاها، گازرسانی به روستاها، افتتاح جاده‌های روستایی از دیگر برنامه‌های وزیر کشور هستند.

به گفته مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ همه پروژه‌هایی که در سفر احمد وحیدی به استان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شوند از خدمات دولت مردمی و جهادی حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی در یک سال اخیر به شمار می‌روند.

حسینی خاطرنشان کرد: جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد آخرین برنامه احمد وحیدی وزیر کشور در استان است.