کمیسیون عمران مجلس برای بررسی وضعیت جاده کهورستان - لار به هرمزگان سفر کرد

کمیسیون عمران مجلس برای بررسی وضعیت جاده کهورستان - لار به هرمزگان سفر کرد

نماینده غرب هرمزگان در مجلس گفت: رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون عمران مجلس به منظور بازدید از راه‌های استان و نیز سرکشی به جاده کهورستان - لار که وضعیت اسفناک آن موجب مرگ شمار زیادی از هم‌استانی‌هایمان شده، به هرمزگان سفر کرده‌اند.

احمد جباری عصر امروز در بندرعباس اظهار کرد: جمعی از مسؤولان وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن نیز در این سفر رئیس کمیسیون عمران مجلس را همراهی می‌کنند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس همچنین اضافه کرد: جاده کهورستان - لار جاده بسیار نامناسبی است که تاکنون جان شماری زیادی از هموطنان‌‌مان را گرفته و باید وزارت راه تدابیر فوری و جدی در این زمینه بیاندیشد و کمیسیون عمران نیز در این زمینه همراهی خواهد کرد.

جباری گفت: جلسه ویژه‌ای نیز امشب با حضور فرماندار و نماینده مردم لار و نیز نمایندگان استان و استاندار هرمزگان در استانداری هرمزگان در حضور رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس برگزار خواهد شد تا بتوانیم با همفکری با مسئولان وزارت راه و شهرسازی، تدابیری فوری برای بهبود وضعیت این جاده بیاندیشیم.

نماینده غرب هرمزگان عنوان کرد: رئیس و اعضای کمیسیون عمران فردا نیز از برخی محورهای غربی استان هرمزگان بازدید خواهند کرد.