کشف ۹۴ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در خوزستان

کشف ۹۴ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز خبر داد و گفت: ۹۴ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز در این طرح در سطح استان خوزستان کشف شد.

 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی روز جمعه با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح غیر مجاز و عاملان تیراندازی در سطح استان اظهارداشت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با همکاری سایر یگان‌های انتظامی استان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز را به مدت چهار روز در سطح استان به مرحله اجرا در آورد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۶۲ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

سردار صالحی بیان کرد: در اجرای این طرح ۹۴ قبضه سلاح غیر مجاز شامل ۳۴ قبضه سلاح جنگی، ۶۰ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و همچنین  ۷۳۱ عدد فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، ابراز امیدواری کرد با تداوم این روند و برخورد قاطع دستگاه قضایی شاهد امنیت پایدار در سطح استان خوزستان باشیم.