کشف ۲ هزار و ۵۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در پارسیان

کشف ۲ هزار و ۵۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در پارسیان
کشف موادمخدر

دادستان شهرستان بندرعباس گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) ۲ هزار و ۵۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در محدوده شهرستان پارسیان کشف کردند.

علیرضا احمدی منش افزود: این میزان تریاک از یک باند کلان قاچاق موادمخدر کشف شد که اقدام به حمل محموله‌های موادمخدر از سواحل شرق کشور به وسیله قایق‌های تندرو به سواحل غرب هرمزگان می‌کردند.

به گفته احمدی منش، با اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) بر روی این باند کلان موادمخدر کشور و با اقدام به موقع تیم عملیاتی، دو نفر از اعضای باند دستگیر شدند و مراحل رسیدگی قضایی در دادگستری هرمزگان در حال پیگیری است.

وی گفت: یک فروند قایق تندرو، دو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت نیز از این باند کشف و ضبط شد.

دادستان شهرستان بندرعباس افزود: این کشف و دستگیری قاچاقچیان با همکاری و پشتیبانی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اداره کل اطلاعات استان بوده است.

وی گفت: همه نهاد‌های امنیتی و انتظامی در استان هرمزگان به عملکرد همه باند‌های موادمخدر در سطح استان و جنوب کشور به خصوص باند‌هایی که از راه دریا اقدام به حمل موادمخدر می‌کنند، اشراف کامل دارند.

دادستان شهرستان بندرعباس هشدار داد اقدامات برای مقابله با قاچاقچیان غافلگیرانه و بسیار شدید است و با مجرمان این جرایم به شدت برخورد می‌شود.