کرایه اتوبوس پایانه های کهگیلویه و بویراحمد به مرز شلمچه اعلام شد

کرایه اتوبوس پایانه های کهگیلویه و بویراحمد به مرز شلمچه اعلام شد

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد نرخ کرایه اتوبوس از پایانه‌های مسافربری استان تا پایانه مرز شلمچه را از ۲۰۰ هزار تا ۲۹۲ هزار تومان اعلام کرد.

عابد محمدی گفت: بلیط اتوبوس زائران اربعین به‌صورت روزفروش و اعزام زائران در قالب سرویس دربستی اتوبوسی به مرزها ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه کار جابه جایی زائران اربعین از ۱۵ تا ۳۱ شهریورماه جاری  انجام می‌شود،ادامه داد: کرایه بلیط اتوبوس یاسوج مرکز استان به مرز شلمچه ۲۹۲ ، ۲۴۵ و ۲۰۰ هزار تومان به ترتیب برای اتوبوس‌ها با ظرفیت ۲۵، ۳۲ و ۴۴ نفره است.

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین کرایه بلیط اتوبوس از شهر دهدشت و دوگنبدان به مرز شلمچه ۲۱۰، ۱۷۷ و ۱۴۴ هزار تومان به ترتیب برای اتوبوس‌های با ظرفیت ۲۵، ۳۲ و ۴۴ نفره است.

محمدی تاکید کرد که نرخ اعلام شده در همه پایانه‌های مسافربری استان در معرض دید همگان قرار می‌گیرد و به منظور رسیدگی هرچه سریع‌تر به تخلف‌های احتمالی، گروه پاسخگویی و رسیدگی به شکایت زائران اربعین حسینی (ع) در تمامی پایانه‌های مسافربری استان مستقر هستند.

وی اضافه کرد: پس از اعلام رسمی نرخ کرایه اتوبوس‌ها در اربعین امسال از سوی سازمان راهداری، با هرگونه تخلفی در این زمینه برخورد می‌شود.